וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדינה בפקק: אין רכבות לדרום, אוטובוס נשרף בכביש 1

רמי שני

4.12.2011 / 8:57

אם לא די בהפסקת תנועת הרכבות לדרום הארץ, אוטובוס אגד עלה הבוקר באש בכביש תל אביב - ירושלים וגרם לעומסי תנועה כבדים. גם בכניסות לבאר שבע מורגשים עומסי תנועה כבדים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

אוטובוס שעלה באש בכביש תל אביב – ירושלים והפסקת תנועת הרכבות לדרום הארץ יצרו הבוקר (ראשון) עומסי תנועה כבדים באזור הדרום ובאזור שער הגיא. אוטובוס של חברת אגד שעלה באש סמוך למחלף שורש על כביש 1, גרם לעומסי תנועה כבדים בדרך לירושלים. נהג האוטובוס הצליח להבחין בבעיה הטכנית והנוסעים הורדו מהאוטובוס בצורה מסודרת.

דובר משטרת התנועה, רב-פקד יגאל הבשור מסר כי בעקבות עומסי התנועה שנוצרו בכביש 1, הופנו הנהגים לכביש 443. טל, נוסעת בדרכה מתל אביב לירושלים סיפרה כי במשך כשעה התקדמה כקילומטר אחד בלבד. לדבריה, בכל יום מורגש עומס תנועה בכניסה לירושלים ובמיוחד בימי ראשון, אולם הבוקר "הפקקים התחילו מוקדם, כבר בשער הגיא". לדבריה, הנהגים נראים סבלניים, "כולם מבינים שאין מה לעשות כאשר אתה תקוע בתוך הפקק".

אוטובוס עלה באש בכביש תל אביב ירושלים. חטיבת דובר המשטרה
"מדובר באוטובוס בקו 417 שעשה את דרכו מבית שמש לירושלים. לאחר שהכבאים ישתלטו על האש, מהנדסים של חברת אגד יבדקו את נסיבות השריפה. נכון לעכשיו נראה שמדובר בתקלה טכנית". האוטובוס השרוף בכביש 1/חטיבת דובר המשטרה

דובר חברת אגד רון רטנר מסר לוואלה! חדשות כי "מדובר באוטובוס בקו 417 שעשה את דרכו מבית שמש לירושלים. לאחר שהכבאים ישתלטו על האש, מהנדסים של חברת אגד יבדקו את נסיבות השריפה. נכון לעכשיו נראה שמדובר בתקלה טכנית".

בשל הפניית התנועה, מורגשים עומסי תנועה בכביש 443 מאזור בן שמן ועד לנאות קדומים ובהמשך ממבוא מודיעים ועד לצומת שילת. כמו כן, מורגשים עומסי תנועה בכביש 6 באזור מחלף נחשונים, ובכביש 38 – ממחלף שער הגיא ועד נחם.

במקביל, הבוקר עושים אלפי חיילים את דרכם לבסיסיהם בדרום הארץ, אולם עצירת תנועת הרכבות לדרום שהחלה ביום שישי ושתימשך בשבועיים הקרובים יוצרת לחץ רב בתחנות האוטובוס וכן בבירת הנגב. הבוקר מורגשים עומסי תנועה כבדים בכניסות לעיר באר שבע, ככל הנראה בשל הפסקת תנועת הרכבות שבגללה נוסעים רבים נאלצים לנסוע בכלי רכב בכדי להגיע למקום עבודתם.

לזר לוי, מנהל התנועה של "אגד תעבורה" מסר לוואלה! חדשות כי לאור השיבושים ברכבת ישראל מתל אביב לבאר שבע, נערכו בחברה על מנת לתגבר את קווי האוטובוס, וכמו כן גם קווי האוטובוסים של חברת "מטרופולין" הפועלת באותם קווים תוגברו מעבר ללוח הזמנים הקיים. עוד מסר לוי כי "הרכבת העמידה לרשותנו 60 אוטובוסים – 30 בתחנה המרכזית בתל אביב ו-30 בתחנת ארלוזרוב". לדברי לוי, "המצב סביר בהחלט. אין הצטברות של חיילים בתורים לא בתחנה המרכזית ולא בארלוזרוב". הוא הוסיף כי "המצב בשליטה ויש מספיק אוטובוסים במידה ונצטרך".


עוד בנושא:
ברכבת משביתים ומתגוננים: "הביקורת לא במקומה"
תושבת הרכבת לדרום: "מנותקים ומשותקים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully