וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס האוסף הפדופילי הגדול בארה"ב: "תמונות של תינוקות"

3.12.2011 / 5:32

מייקל פיטרסון, בן 58 מעיירה סמוך ללוס אנג'לס, מואשם שהחזיק מעל 500,000 תמונות וסרטונים של ילדים מגיל שנה וחצי עד 17. "מדאיג לחשוב כמה זמן הוא השקיע בזה", אמרו החוקרים

גבר מקליפורניה נעצר אמש (שישי) והואשם בהחזקת אוסף עצום של חומרים פדופיליים, אחד הגדולים ביותר שנתפס אי פעם בארצות הברית. מייקל פיטרסון, בן 58, נעצר בביתו באונטריו, סמוך ללוס אנג'לס, ונחשד בהחזקת, בקבלת ובהפצת חומרי פורנוגרפיה שבהם מופיעים קטינים.

סוכנים פדרליים פשטו על ביתו בחודש כבר בחודש יולי, והחרימו מהמקום מחשבים וכוננים קשיחים, שעליהם כ-500 אלף תמונות ו-7,500 סרטי וידאו. עם זאת, הוא לא נעצר אז, מפני שהניחו שהוא אינו מסוכן לציבור. החוקרים היו צריכים קודם לכן לנתח את מאגר התמונות, כדי לוודא שאכן מדובר בפורנוגרפיית שבה מופיעים ילדים, ולא בתמונות שנערכו באופן דיגיטלי.

"זה לא נדיר עבורנו לאתר אוסף של אלפי תמונות, ולפעמים של עשרות אלפי תמונות", אמר דובר התובע הכללי, תום מרזוק, "אך הפעם, מצאנו מעל חצי מיליון של תמונות, שאוחסנו במקומות רבים ושונים", לדבריו, ייתכן שמדובר באוסף הגדול ביותר של חומרים פדופיליים שנחשף אי פעם בארצות הברית.

טווח הגילים של הילדים המופיעים בתמונות ובסרטונים, לדברי משרד התובע, נע בין שנה וחצי ועד ל-17 שנים. חלקם היו ערומים לחלוטין, ואחרים הופיעו בסרטונים ובתמונות כשהם מעורבים במעשים מיניים מפורשים. חלק מהחומרים שותפו דרך האינטרנט.

פיטרסון אותר בתום מבצע חשאי של סוכנים פדרליים. הם הורידו ממחשבו קבצים באתר של שיתוף סרטונים, וכך איתרו את כתובת ה-IP שלו. פקחים של רשות המכס שהשתתפו בחקירה אמרו כי ניכר שפיטרסון הקדיש זמן רב ברשת לאיסוף החומרים. "זו מחשבה מפחידה", אמרה דוברת הרשות, וירג'יניה קייס. הרשויות בארצות הברית אינן נוטות להאשים אותו בהפקת חומרים פדופיליים. אם הוא יורשע, הוא צפוי לעונש של עד 50 שנות מאסר.

עוד בנושא:
חינוך רע: מורה ניהלה אתר פורנו ממחשב בית הספר
רופא ילדים הורשע בהחזקת סרטי פדופיליה ופרסומם
רומניה: "סטודנט ישראלי מואשם בהפצת פדופיליה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully