וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינוך רע: מורה ניהלה אתר פורנו ממחשב בית הספר

לו היית קצת פחות המורה שלי: היידי קסלין הקימה אתרים פורנוגרפיים בתשלום בקליפורניה, שבאחד מהם נכתב כי ההשראה הגיעה "לאחר שהתלמידים שלה בזבזו את מירב זמנם בבהייה בחזה שלה"

לא ברור אם היידי קסלין, מורה לחינוך מיוחד בתיכון לינקולן בעיר סטוקטון שבקליפורניה אהבה ללמד את חוקי המשיכה, או להעביר שיעור לשון. על כל פנים, בימים אלה היא נחקרת בחשד שפיתחה וניהלה, ביחד עם קצין משטרה שעבד עם בית הספר, אתרים פורנוגרפיים בתשלום ממחשב נייד שקיבלה מטעם מקום העבודה. החשד שנבדק הוא האם קסלין עברה על הקוד האתי שלו הייתה מחוייבת, כמורה בתיכון. כך דיווח המקומון "סטוקטון רקורד".

על פי החשדות, קסלין בת ה-35, מאמנת קבוצת כדורגל נשים בעברה, ושותפה ריצ'רד פילדס, שכבר הספיק לפרוש משירותו במשטרה המקומית, רכשו כתובות אינטרנט שונות ותכננו לפתח אותם ולגבות כסף על התכנים הלא-כל-כך חינוכיים שהיו אמורים לעלות שם. עוד נרמז כי השניים ניהלו קשר רומנטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוגמה חינוכית בעייתית. המורה היידי קסלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתרים אמנם כבר אינם פעילים, אך לפי דיווחי "CBS סקרמנטו" בדף "אודות" שהיה באחד מהם נכתב: "החברה הזו נוצרה על ידי מורה צעירה שקיבלה השראה, לאחר שהתלמידים הזכרים שלה בזבזו את מירב זמנם בבהייה בחזה שלה. היא חשבה לעצמה 'לכל הרוחות, מדוע לא', והמשיכה לגלגל את הרעיון על ידי מציאת שותף, גאון מחשבים, והשאר היסטוריה..."

לאור הפרסומים, פילדס טען שהמעורבות של קסלין הייתה מוגבלת ושההאשמות נגדה מוגזמות. הוא הוסיף כי הם הפסיקו לעבוד על האתרים לפני מספר חודשים. עד שיובהר אם קסלין אכן עברה במובהק על הקוד אתי, היא נמצאת בחופשה ללא תשלום, כך שבינתיים היא תוכל לנצל את הזמן כדי לחשוב על מעשיה.

עוד מורים רעים
אוסטרליה: מורה בבי"ס מעורב ברשת פורנו-ילדים
חשד בארה"ב: מרצה ישראלי הפיץ פורנוגרפיית ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully