וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בארה"ב: מרצה ישראלי הפיץ פורנוגרפיית ילדים

צבי צפירה, פרופסור ומרצה לשעבר באוניברסיטת בן גוריון, נחשב בארה"ב לעבריין נמלט, לאחר שברח לישראל בעקבות חקירה פדרלית של ה-FBI. החשד: הפצה והחזקה של פורנוגרפיית ילדים

מרצה לשעבר בפקולטה למדעי החיים באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע חשוד בארצות הברית בהפצה והחזקה של פורנוגרפיית ילדים. הישראלי, פרופ' צבי צפירה, עבד בתור עוזר לפרופסור לביולוגיה באוניברסיטת מישיגן בארצות הברית. צפירה עומד בפני אישום פדרלי ובעקבות החשדות נגדו עזב את ארצות הברית אל ישראל וכעת הוא מוגדר בארה"ב כ"נמלט". החקירה נגד צפירה, בן ה-43, נפתחה לאחר שבחודש פברואר הוגשה תלונה לבולשת הפדרלית בארצות הברית (FBI) בגין הפצה ואחזקה של פורנוגרפיית ילדים, כך דווח בכלי תקשורת בארצות הברית.

על פי סוכני ה-FBI, במשרדי הארגון בוושינגטון הבירה התקבל בפברואר 2010 מידע מרשויות החוק באיטליה על מספר מחשבים, שמושבם בארצות הברית, המעורבים בהפצת פורנוגרפיית ילדים. לאחר חקירה ממושכת הוציא ה-FBI צו חיפוש בביתו של צפירה, שם נחשפו יותר מ-40 תמונות פורנוגרפיות של ילדים מתחת לגיל 12. אם יורשע בארצות הברית, הוא צפוי לעמוד בפני לפחות 15 שנות מאסר.

דניאל היסלר, דובר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון, אמר לערוץ 2 כי "אפילו אם מדובר רק בהאשמות, זה עדיין חמור. קשה בתור סטודנטים לדעת שזה נמצא כל כך קרוב". עו"ד יהל בן עובד, פרקליטתו של צפירה, אמרה לערוץ 2 כי "לאנשים רבים ובכלל זה טכנאים הייתה גישה למחשבים האלה. אנחנו לא יכולים היום לשלול אפשרות שאחד מאותם אנשים מעורב בהגעה של התכנים האלה למחשבו של פרופ' צפירה". צפירה הכחיש את החשדות נגדו: "כל התקופה הזאת אני חקרתי ולמדתי וניהלתי מעבדה תקינה עד לאותו פרסום, שבעצם שינה את החיים מקצה לקצה".

עוד בנושאים דומים:
רומניה: "סטודנט ישראלי מואשם בהפצת פדופיליה"
נאשם בפדופיליה לא כשיר לדין - וחשוד שתקף שוב
סערה באוסטרליה: "רב הורה לטייח התעללות בילדים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully