וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא ילדים הורשע בהחזקת סרטי פדופיליה ופרסומם

קובי מנדל

27.11.2011 / 16:20

ד"ר אברהם ברקאי הורשע בבית משפט השלום בחיפה בהחזקת 190 אלף פרסומי תועבה, אותם נהג גם לפרסם באינטרנט. "אין מחלוקת בין הצדדים שבמחשבו של הנאשם נתפסו סרטי פדופיליה", כתב השופט

בווידאו: ד"ר אברהם ברקאי הורשע בשנת 2011 באחזקה והפצה של חומר פדופילי/באדיבות כאן 11

(קרדיט: הערוץ הראשון)

בית משפט השלום בחיפה הרשיע היום (ראשון) את ד"ר אברהם ברקאי, רופא ילדים במקצועו, בהחזקת סרטי פדופיליה ופרסומם. במחשבו של רופא הילדים נמצאו לא פחות מ-190 אלף פרסומי תועבה שונים אותם החזיק ופרסם באינטרנט. על פי כתב האישום, ברקאי נהג לגלוש באינטרנט באמצעות תוכנה המאפשרת לגולשים לשוחח עם גולשים אחרים ולהחליף קבצי מחשב. הנאשם ביקש מגולשים אחרים סרטים ותמונות תועבה והציע חומר זהה ממחשבו. הנאשם הודה באחזקת פרסומי התועבה אך טען כי לא פרסם אותם. החומר כלל תמונות וסרטים של קטינים המקיימים יחסי מין ביניהם ועם בגירים.

השופט זאיד פלאח ציין בהכרעת הדין כי ביום תפיסת מחשבו של הנאשם התברר כי הוא פנה בסך הכלל ל-624 משתמשים בנוגע לחומרי הפדופיליה וקבע כי הוכח מעל לכל ספק סביר שהרופא פרסם פרסומי תועבה. "אין מחלוקת בין הצדדים שבמחשבו של הנאשם נתפסו סרטי פדופיליה", נכתב. סנגורו של ברקאי טען כי מרשו עשה הכול כדי להימנע מפרסום התועבה ולא ידע שלמרות הפעולות שנקט ניתן להוריד את סרטי הפדופיליה ממחשבו למחשבים אחרים.

השופט ציין כי לא מצא כל עילה להצדיק הטלת איסור פרסום כלשהו על הפרשה וכי יש לאפשר לציבור לדעת את פרטיהם של אנשים המפרסמים פרסומיי תועבה. בעקבות כך החליט השופט להורות על ביטול צו איסור הפרסום החלקי באשר לשמו של הנאשם. "אני מתיר פרסום כל פרטי הפרשה כולל שמו של הנאשם וכולל הכרעת הדין במלואה", כתב.

עוד באותו נושא:
נאשם בפדופיליה לא כשיר לדין - וחשוד שתקף שוב
חשד: אילץ ילדים לשכב עימו, צילם והפיץ התיעוד
17.5 שנות מאסר לחולה צהבת שתקף מינית קטינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully