וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אילץ ילדים לשכב עימו, צילם והפיץ התיעוד

איילה חננאל

6.6.2011 / 14:13

בית משפט השלום בת"א האריך את מעצרו של גבר מת"א, שבדירתו נמצאים תכנים פדופיליים. על פי החשד, הוא הכריח ילדים לשכב עימו, צילם והפיץ התיעוד ברשת. "מדובר בתמונות מזעזעות"

גבר בן 35 מתל אביב נעצר אתמול (ראשון) בחשד שביצע מעשה סדום בקטין וכן החזיק חומרים פדופילים בדירתו. בלשי מחלק הנוער במרחב יפתח שפשטו על הבית, החרימו ממנו סמים וכן מחשב, מצלמה ותקליטורים שעליהם הקלטות פורנוגרפיות, וכן תמונות ומספרי טלפון של כמה נערים. בית המשפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים, ואסר לפרסם את זהותו. מעצרו של החשוד התבצע בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי המשטרה, ועל פיו החשד נהג לקיים יחסי מין עם קטינים ולהפיץ תכנים פורנוגרפיים ברשת.

בחיפוש שנערך בדירתו, מצאו השוטרים מאות סרטים ותמונות פדופיליות, בהם נראים בין היתר ילדים בגילאי 8 עד 14, אשר מאלצים אותם לקיים מין אוראלי ויחסי מין עם גברים. במחשבו אותר מאגר גדול של סרטונים נוספים ותמונות, בחלקם על פי החשד, נראה החשוד כשהוא מקיים יחסי מין עם קטינים. בנוסף, אותרו במחשבו של החשוד תמונות של ילדים ערומים, אשר על פי החשד צילם בעצמו בחופי הים ברחבי העיר. "מדובר בתמונות קשות ומזעזעות, ומחשבו של החשוד עמוס בחומרים מסוג זה שטרם הספקנו לבדוק", אמרו גורמים במשטרה.

"לא סיכנתי אף אחד"

במשטרה בודקים אפשרות כי החשוד נהג לפתות ילדים לבוא לביתו, שם היה מבצע בהם מעשי סדום, ועל פי החשד נהג לתעד את המעשים באמצעות מצלמת מחשב, ובהמשך "החליף" את התיעוד דרך האינטרנט עם פדופילים אחרים ברחבי העולם. במשטרה בודקים כעת את רישומי המחשב של החשוד, ומספרי הטלפון שנמצאו ברשותו, על מנת לאתר ילדים ונערים שנפלו קרבן למעשיו. בחקירתו טען החשוד כי הוריד את הסרטונים והתמונות מהרשת, והכחיש את יתר החשדות המיוחסים לו.

בדיון להארכת מעצרו, שהתקיים אמש בבית משפט השלום בעיר, ביקש פרקליטו של החשוד, עו"ד קובי אוחנה, לשחרר את מרשו למעצר בית, וטען כי "הוא אכן החזיק חומרים פורנוגרפיים, ואמנם בכמויות גדולות, אך לא סחר בהם ורק אסף אותם לשימושו האישי ומאתרי אינטרנט חוקיים. הוא בא ממשפחה נורמטיבית ואין לו עבר פלילי". החשוד עצמו אף פנה לשופט ואמר כי "לא סיכנתי אף אחד. לא הלכתי לחוף הים והצעתי סוכריות לילדים. אני מודע לזה שזו בעיה והפרעה. אני רוצה לטפל בעצמי ומודע לבעיה".

אתר ישראלי טוען: ”פדופיליה היא לגיטימית”
אישום: אנס את בנותיה של בת זוגו מאז היו בנות 8
אישום: אנסו חוסים קטינים תמורת מתנות וסיגריות

לפניות לכתב: plilim@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully