וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שנספה במצפה יריחו למנוחות: "איבדנו פרח"

שלומי גבאי

2.12.2011 / 16:51

מאות בני אדם השתתפו בהלוויתו של עודד חמדי, שמת מפצעיו לאחר שנפצע באורח אנוש במהלך שריפה שפרצה בקרוואן בו ישן. קרוב משפחה: "ילד מקסים ששקד על לימוד התורה וערכיה"

בבית העלמין בנתניה הובא היום (שישי) למנוחות עודד חמדי, תלמיד הישיבה שנספה הלילה בשריפה שפרצה בקרוואן בו ישן. אחד מרבני הישיבה ספד לחמדי ואמר כי ?איבדנו פרח, תלמיד ואדם למופת?. חבריו רכנו על הקבר דקות ארוכות, כמסרבים לקבל את רוע הגזירה.

ההלוויה כללה גברים בלבד, ונכח בה גם ראש בד"ץ יורה דעת, הרב שלמה מחפוד, בזמן שהנשים המתינו מחוץ לבית העלמין. אחד השכנים של המשפחה סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר במשפחה טובה מאוד, אנשים יראי שמיים שלא מזיקים לאיש". הוא הוסיף כי "נחתה עליהם מכה קשה מאוד ונעשה כל שביכולתינו לסייע להם".

ויקי ממן, קרוב משפחתו של חמדי, כאב את מותו של חמדי ואמר כי ?עודד היה בן הזקונים של המשפחה, ולו שלוש אחיות. מדובר בילד מקסים ששקד על לימוד התורה וערכיה, כיבד את הזולת ואת משפחתו".

הלוויה עודד חמדי. שלומי גבאי, שלומי גבאי
"נחתה על המשפחה מכה קשה מאוד". קברו של חמדי/שלומי גבאי, שלומי גבאי

חברו מהישיבה, שביקש להשאר בעילום שם, אמר כי "עודד הלך לעולמו בערב שבת, וזה מעיד עליו שהיה צדיק ומקומו בגן עדן. גם ברגעיו האחרונים ניסה להציל את חבריו לחדר וכנראה שבשל כך שילם בחייו".

במהלך הלילה הבחין חמדי בדליקה שפרצה בקרוואן בו ישן, לאחר שתנור חימום שהיה תלוי במקום נפל והצית ספה. הוא קרא לחבריו להמלט מהאש, אך לאחר שנמלטו השניים, הבחינו כי חברם נותר בקרוואן. לאחר דקות ארוכות הוא חולץ מהקרוואן כשהוא סובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו. לאחר שפונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במצב אנוש, מת מפצעיו.

עוד בנושא
טרגדיה במצפה יריחו: בן 19 נשרף למוות בקרוואן
הפעוט שנכווה באורח קשה: נבדק חשד לרשלנות ההורים
טרגדיה בצפון: פעוט נלכד ברכב בוער - ונפצע אנוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully