וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעוט שנכווה באורח קשה: נבדק חשד לרשלנות ההורים

קובי מנדל

28.11.2011 / 13:46

במשטרת שפרעם מנסים לבדוק חשד לרשלנות בקרב הוריו של הפעוט שנפצע לפנות בוקר פצעים אנושים, אך החוקרים לא מצליחים לדובב אותם. קרובי משפחה סיפרו: אחיו של הפעוט שיחקו בגפרורים

במשטרת שפרעם בודקים אם הוריו של הפעוט מטמרה, שנפצע לפנות בוקר (שני) פצעים אנושים, התרשלו כאשר הותירו לבדו במכונית שעלתה באש. הפעוט, בן שנה ועשרה חודשים, אותר במכונית הבוערת שחנתה סמוך לבית מגוריו, ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשלגופו כוויות קשות, שכיסו כמחצית מפלג גופו העליון.

חקירת נסיבות האירוע מעלה כי הפעוט שהה לבדו ברכב של אביו שחנה בחצר הבית ולא כפי שסברו בתחילה כי אחיו היו במכונית ושיחקו עם גפרורים. חוקרי תחנת שפרעם בודקים האם הפעוט הפעיל מצת או גפרורים. קצין החקירות בתחנת שפרעם, רב פקד איאד פראג', מסר לוואלה! חדשות כי החוקרים בודקים גם האם מדובר בכשל חשמלי או בהצתה בזדון, אם כי אפשרות זו קלושה. עוד מסר כי המשטרה קיבלה דיווח על מה שאירע לפעוט מבית החולים רמב"ם ומאוחר יותר אותרה הזירה שבה אירעה השריפה ברכב. מהחקירה עלה כי הפעוט נכנס לרכב ונותר בו ללא השגחת הוריו בעת שפרצה השריפה בחלקו הפנימי של הרכב. כעת החוקרים בודקים אם הוא אכן אחראי בעצמו לדליקה.

מפקד תחנת שפרעם, סגן ניצב שאול צמח, אמר לוואלה! חדשות כי כרגע נבדק כיוון חקירה של רשלנות, אך הבהיר כי לפי שעה לא ניתן לחקור את הוריו של הפעוט. "אנחנו נשענים על עדות אחרת", אמר.

ראש העיר טמרה, אבו אל-היג'א עאדל, הביע צער על המקרה , ואמר כי הורים חייבים לנקוט משנה זהירות ולהשגיח על ילדיהם. לדבריו, המכונית שבה אותר הפעוט חנתה לצד תחנת הדלק הסמוכה לבית המשפחה. "מישהו הדליק מצית שגרמה לשריפה", סיפר. "הוריתי לגננות ולמורים במוסדות החינוך לדבר עם התלמידים על הצורך להיזהר בשימוש באש".

הפעוט מטופל מאז שעות הלילה במחלקת המיון בבית החולים רמב"ם. אמבולנס פרטי הסיע אותו לחדר המיון בחיפה, והוריו, הניצבים מאז ליד מיטתו, שרויים בהלם, והשוטרים אינם מצליחים לדובב אותם. עם זאת, בני משפחה סיפרו מוקדם יותר לצוות הרפואי במחלקה כי הפעוט ואחיו שיחקו בתוך המכונית שבה ניצתה השריפה והדליקו בה גפרורים. לדבריהם, האחים נמלטו, והותירו מאחוריהם את התינוק, שנלכד באש. ד"ר מיקי הלברטל, מבית החולים רמב"ם, אמר כי הפעוט נכווה בפלג גופו העליון כוויות מדרגה שלישית, וכי הוא מורדם ומונשם. קודם בוצעה בו החייאה, וכעת ומצבו מוגדר יציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully