וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה בצרפת: האם מגדל אייפל ייצבע בירוק?

שינוי קוסמטי בגובה של 324 מטרים? תאגיד הנדסה צרפתי יזם לאחרונה הצעה לצבוע את המגדל בירוק, ע"י שתילת מאות אלפי צמחים על פני 3 קומותיו. המטרה: סביבה אנרגטית של פיתוח בר-קיימא

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

תאגיד הנדסה צרפתי העלה לאחרונה יוזמה חדשה לשינוי מראהו החיצוני של אחד המבנים הארכיטקטונים המפורסמים בעולם. התאגיד, העונה לשם "ג'ינג'ר", מציע לצבוע את מגדל אייפל המפורסם בפריז בבצבע ירוק, זאת על ידי שתילת לא פחות מ-600 אלף צמחים על פני שלוש הקומות של המבנה. עם זאת, היוזמה לשינוי חזותו של המגדל הממוקם בבירת צרפת ומתנשא לגובה של 324 מטרים, טרם זכתה לאישור רשמי מטעם עיריית פריז או מטעם הגוף המנהל אותו.

"מטרת הפרויקט היא לכסות את מגדל אייפל בצמחים, כך שיהפוך לעץ הגדול ביותר בעולם, עץ עצום", הסביר ז'אן-לוק שנובלן, מנכ"ל "ג'ינג'ר", "נקרא לו עץ החיים". לדבריו, "מטרת הפרויקט, מעל לכל, היא ליצור סביבה אנרגטית של פיתוח בר-קיימא".

קלוד בושר, ארכיטקט בחברה, ניסה גם הוא לשווק את היוזמה. "באמצעות פרויקטים גדולים וסמלים בינלאומיים, אפשר למעשה לפתח רעיונות פשוטים יותר, עירוניים יותר, שניתן ליישמם בכל עיר, בכל מקום בעולם, או בכל מקום בצרפת, סביב הנושא של פיתוח עירוני בר-קיימא".

עוד על מגדל אייפל:
אתם קובעים: איזה אתר תיירות שווה פיצוץ?
בשנה שעברה: אייפל פונה מחשש לפצצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully