וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אזעקת שווא: אייפל פונה מחשש לפצצה

בפעם השנייה החודש, פונה מגדל אייפל שבפריז ממבקרים בעקבות שיחת טלפון שהתקבלה והתריעה בפני חפץ חשוד. לאחר שסרקו את הבניין, הודיעה המשטרה: אזעקת שווא, אין פצצה

אזעקת שווא נוספת בפריז, שהובילה לפינוי מגדל אייפל ממבקרים בשל חשש לפצצה. משטרת פריז נאלצה לפנות הערב (שלישי) את המגדל ממבקרים, בעקבות התרעה על פצצה שהוטמנה במקום. שעה קלה לאחר הפינוי הודיעה המשטרה כי אחרי חיפוש מקיף, לא נמצאו כל פצצה או חומר נפץ במגדל. פינוי המגדל ממבקריו החל לאחר שבשירותי הכבאות המקומיים התקבלה שיחת טלפון, בה נטען כי במקום נמצא חפץ חשוד.

מדובר במקרה האחרון בשורה של פינויים שאירעו בעיר האורות באחרונה, במסגרת העלאת רמת כוננות הטרור במדינה. רק אתמול משטרת פריז פינתה את תחנת הרכבת סיינט-לאזארה במרכז העיר לאחר שהתקבלה התרעה על פצצה. כוחות מיוחדים סרקו את המקום, אך לא איתרו כל חומר נפץ מסוכן. כמו כן, בשבוע שעבר נודע כי רמת הכוננות במדינה הועלתה לאחר שהתקבלו ידיעות על כוונה לבצע שורה של פיגועי התאבדות ברכבת התחתית בפריז.

לפני כשבועיים פונו המגדל והגנים הסמוכים לו מסיבה זהה. "החברה המנהלת את מגדל אייפל קיבלה שיחת טלפון אנונימית שהודיעה על הפצצה", נמסר בהודעה של המשטרה. יחידות מיוחדות, בליווי כלבי גישוש, בדקו את המגדל קומה אחר קומה, וגם במקרה זה לא מצאו דבר. כ-25 אלף בני אדם שהו באזור בזמן קבלת ההתרעה. רובם ככולם התפנו מהמקום בשקט יחסי, מעט לאחר מכן.

עדכון ראשון: 20:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully