וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התעללה בילדיה וניתקה אותם מהעולם במשך שנים

גלעד גרוסמן

28.11.2011 / 18:26

על פי כתב האישום, האם איימה על בנה שאם ימרה את פיה - יישרף בגיהנום ולבתה אמרה שהשטן נמצא בה. כשהייתה הילדה בת 13 ניסתה האם לחתוך צווארה בסכין ואת בנה הכתה ושמה כרית על פניו

כתב אישום הוגש היום (שני) בבית משפט השלום בירושלים נגד האם שניתקה את ילדיה מהעולם במשך שנים ארוכות, כפי שנחשף לראשונה בערוץ 2. האם נאשמת בהתעללות בקטין, בתקיפה, באיומים ובהתחזות לאדם אחר. על פי כתב האישום הגיעה האישה, היום בת 57, לישראל בשנת 1988 לערך, יחד עם בתה, שהייתה בת ארבע, לאחר שהתגרשה מבעלה. על מנת שבעלה לא יצליח לאתר אותה, לא רשמה את עצמה ואת בתה במרשם האוכלוסין. היא הצליחה להשיג תעודת זהות של אישה אחרת והשתמשה בה בתור זהות בדויה. בשלב מסוים הכירה גבר בישראל, הרתה וילדה לו בן. כדי שבעלה לא יוכל לאתר אותה ילדה בביתה ומעולם לא רשמה אותו במרשם האוכלוסין ולא שלחה אותו לשום מוסד.

במשך כ-13 שנים התגוררה האם עם שני ילדיה בדירה בירושלים וחינכה אותם לפחד מהגורמים הרשמיים במדינה ולהימנע מליצור קשרים עם גורמים מחוץ לבית. על פי כתב האישום, האם איימה על בנה שאלוהים ישלח ברקים ויפגע בו, ומי שימרה את פיה יישרף בגיהינום. לבתה אמרה האם שהשטן נמצא בתוכה.

עוד עולה מכתב האישום, כי שכשהייתה הבת בת 13, ניסתה האם לחתוך את צווארה של בתה באמצעות סכין מטבח ולאחר מכן סירבה לפנות אותה לטיפול רפואי. כמו כן, היא הכתה את הבן מספר פעמים, ובאחת הפעמים שמה כרית על פניו ואמרה לו שפעולה זו תוציא ממנו את השטן מבלי שהשטן ילחש באוזניו דברי חטא. עוד נטען בכתב האישום שבמספר מקרים היא השקתה את בנה וודקה והורתה לו לרוץ ברחבי הבית כדי שיתעייף ויישן מבלי להפריע לה, וכן כי האם נהגה להכות את ילדיה באמצעות מקל, הייתה קושרת את בתה בגרבי ניילון ובמקרה אחר שפכה עליה מים קרים "כדי שהאנרגיה המינית שלה תעלם". הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה של האם עד תום ההליכים במשפטה.

בית המשפט האריך את מעצרה של האם ביומיים, והורה לשלוח אותה לבדיקה אצל הפסיכיאטר המחוזי, כדי לבחון האם היא כשירה לעמוד לדין והאם הייתה כשירה בעת ביצוע העבירות.

פרקליטה של האם, עורך הדין איתן להמן, אמר כי "כתב האישום וחומר החקירה הראשוני מלמדים כי מרשתי אינה אותה אם מתעללת שניסו לציירה מלכתחילה. למעשה, עדויות האם והבת כאחת מצביעות על האם כקורבן של מצבה". עוד טען להמן כי מרשתו "ברחה לפני כ-24 שנים עם בתה מארצות הברית לאחר שנתגלה כי האב התעלל בה מינית, וכדי לא להחזירה לשם הסתירה את זהותה". לטענתו, "מכאן ואילך שרשרת של טעויות, הנחיות גרועות ומפגשים בארץ עם גורמים שליליים גרמו למצב הנוכחי. בטוחני שבסופו של יום גם הפרקליטות תבין כי הדרך הנכונה בתיק זה היא דרך הטיפול והשיקום, ולא ענישה, בפרט במקרה של אישה אומללה ומוכת גורל זו".

עוד באותו נושא:
שפך על ילדיו אקונומיקה ודחף את ראשם לאסלה
חשד: אב היכה את בתו בת השנה וחמישה חודשים
אמא מפלצת: "היכתה ילדיה במקלות, אבנים וצינור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully