וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא מפלצת: "היכתה ילדיה במקלות, אבנים וצינור"

גלעד גרוסמן

24.11.2011 / 12:50

"אני רוצה לעשות תאונה ולהרוג את כולכם" - כך לפי כתב האישום אמרה אם מהשרון לילדיה בעת שהסיעה אותם. עוד נטען נגדה כי היא נהגה להכות את ילדיה בעזרת חפצים כהים וזרקה לעברם אבנים

לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד תושבת השרון, בת 32, בגין התעללות ממושכת בששת ילדיה. בין השאר נטען כנגדה, כי בזמן שהסיעה את ילדיה ברכבם אמרה להם "אני רוצה לעשות תאונה ולהרוג את כולכם". בנוסף, נאשמת האם גם בביצוע מעשה מגונה בפני קטין וניסיון לבצע מעשה מגונה באחד מבניה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין אילה אורן מפרקליטות מחוז מרכז, לפני כשלוש שנים העיר בנה בן ה-10 של האישה, כי עובדת סוציאלית אמרה לה שעליה לנקות את הבית. בתגובה היא היכתה אותו בפניו. לאחר מכן לקחה מקל מטאטא והחלה לרדוף אחרי ילדיה במטרה לגרשם מהבית. לאחר שהילדים יצאו מהבית היא רדפה אחריהם וזרקה לעברם אבנים. ביום למחרת, לאחר שאבי הילדים החזירם לבית, שוב גירשה אותם האם באמצעות מקל.

האישה נאשמת שהכתה את ילדיה פעמים רבות באמצעות חפצים שונים, בהם מקלות, צינור השקיה, אבנים ועוד. לטענת הפרקליטות, באחד המקרים, כאשר אחד הילדים ביקש מאמו שתכין לו אוכל, היא חנקה אותו, ולאחר מכן נטלה סכין מטבח ואמרה לו "אם אתה פותח את הפה אשחט אותך עם הסכין". האישה גם נהגה להכין אוכל לעצמה, כאשר היא משליכה לפח כל אוכל שנשאר, לעיני הילדים, מהם מנעה מזון. במקרה נוסף המתואר בכתב האישום, הסיעה האישה את הילדים ברכבה, כאשר לפתע החלה להאיץ לכיוון רכב חונה, תוך שהיא אומרת לילדים: "אני רוצה לעשות תאונה ולהרוג את כולכם". אז היא עצרה את הרכב לפתע, והילדים נמלטו לביתם.

עוד נטען בכתב האישום, כי לפני כשנתיים יצאה האם מהמקלחת והתיישבה עירומה מול תנור חימום, בזמן שהילדים צפו בטלוויזיה. היא החלה לאונן מול הילדים, ואף תפסה את ידו של בנה בן ה-14 ומשכה אותו לעבר איבר מינה. הילד התנגד והצליח לשחרר את ידו.

עוד כתבות בנושא:
התעלל בבנותיו ובאשתו במשך שנים - וחויב לפצותן
תקף אשתו ואיים "ארצח אותך ואשתה את דמך"
חשד: תושב בני ברק התעלל מינית בשלוש בנותיו

  • עוד באותו נושא:
  • התעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully