וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפך על ילדיו אקונומיקה ודחף את ראשם לאסלה

גלעד גרוסמן

28.11.2011 / 13:37

אב מהמרכז נאשם במסכת התעללות חמורה בילדיו ובגרושתו. האיש, בן 31, חנק את ילדיו, חבט את ראשיהם זה בזה והשליך מאפרה על אשתו. הוא אף אמר לאחד מהם: "אם תבכה סתם, אפרק אותך במכות"

פרשת התעללות קשה במשפחה נחשפה היום (שני), לאחר שלבית משפט השלום ברמלה הוגש כתב אישום נגד גבר בן 31 מאזור השפלה, הנאשם בהתעללות בגרושתו ובילדיו. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רועי רייס מפרקליטות מחוז מרכז, בני הזוג התגרשו לאחרונה, אולם הנאשם המשיך לגור עם אשתו וילדיו בשל מצבו הכלכלי. לפני כשבועיים ביקשה האישה מבעלה לשעבר שיעזוב את הבית, ובמהלך הוויכוח הוא גרם לנזק לרהיטים בסלון.

לטענת הפרקליטות, לאחר הוויכוח הוא ניגש אל בנו בן השש, הרימו באוויר, הפילו ארצה, ובעודו שכוב על הרצפה, דרך על גבו באופן שהביא לחניקתו. לאחר מכן הוא השליך מאפרה לעבר אשתו. בהמשך הכניס שנים מבניו, בני 8 ו-6, עירומים אל תוך המקלחת, ושם חבט את ראשיהם זה בזה. לאחר מכן שפך על השניים אקונומיקה. כאשר הבן המבוגר יותר החל לבכות, אמר לו האב: "אם אתה תבכה סתם, אני אפרק אותך במכות". במקרה אחר הכניס האב את ראשו של ילד נוסף לאסלה והוריד את המים.

האב נאשם בהתעללות בקטין, תקיפת קטין, תקיפת בת זוג, איומים והיזק בזדון. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "לאור חומרת מעשיו לכאורה, אופיים, הישנותם, והסלמתם בתקופה האחרונה לכדי אכזריות המלווה באובדן כל שליטה ורסן, קיים יסוד סביר מאוד לחשש שיסכן את בטחון הציבור ובני משפחתו", נכתב בבקשת המעצר.

עוד בנושא:
חשד: אב היכה את בתו בת השנה וחמישה חודשים
שכן של החשוד בהתעללות מטבריה: ”אנו לא מופתעים”
אמא מפלצת: ”היכתה ילדיה במקלות, אבנים וצינור”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully