וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מפלגתו של סרקוזי הפלילה את שטראוס-קאהן?

כתב עת אמריקאי הציג עדויות המעלות תהיות שמא קנוניה פוליטית הובילה לתיק האונס נגד מי שהיה מועמד המוביל לנשיאות צרפת. בין היתר נטען כי האזינו לטלפון שלו. בפריז מכחישים בתוקף

במפלגת UMP של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי פטרו אתמול (שבת) בביטול טענות שפורסמו בסוף השבוע בכתב עת אמריקאי, לפיהן מזימה פוליטית היא שהובילה למעצרו בניו יורק של דומיניק שטראוס-קאהן במאי האחרון, עת היה המועמד המוביל לזכות בבחירות הקרובת לנשיאות צרפת, בחשד שניסה לאנוס חדרנית בבית מלון.

בעקבות השערוריה - שבסיומה נסגר התיק נגדו בשל בעיות אמינות של המתלוננת - נאלץ הפוליטיקאי היהודי-צרפתי להתפטר מתפקידו כיו"ר קרן המטבע הבינלאומית ולפרוש מההתמודדות על מועמדות המפלגה הסוציאליסטית לנשיאות, בה זכה בסופו של דבר פרנסואה הולנד. למרות סגירת התיק, כמו גם סגירתו של תיק נוסף של חשד לאונס שנפתח נגדו בצרפת, הקריירה הפוליטית של שטראוס-קאהן נחשבת למחוסלת, בין היתר לנוכח גילויים שונים שהתפרסמו במסגרת הפרשה על יחסו לנשים, ופרסום נוסף בדבר מעורבותו ברשת זנות.

הפרסום בסוף השבוע בכתב העת "ניו יורק ריוויו אוף בוקס", התמקד בשאלה, האם מכשיר ה"בלקבקי" של שטראוס-קאהן היה נתון להאזנה מצד יריביו הפוליטיים בזמן התקרית במלון "סופיטל" בניו יורק, ב-14 במאי. כותב המאמר, אדוארד ג'יי אפסטיין, מצטט מקורות המקורבים לשטראוס-קאהן, שטענו כי חבר שלו העובד במשרדי UMP הזהיר אותו שלפחות אימייל אחד שנשלח מהמכשיר נקרא על ידי גורמים במפלגה. מדובר באותו סמארטפון שלטענתו של שטראוס-קאהן אבד לו ביום האירוע.

למה חגג איש צוות המלון?

פרט נוסף בו התמקד אפסטיין במאמרו, נוגע להתנהגות מוזרה של צוות מלון "סופיטל" ביום האירוע. לפי המידע שהציג, אחד מעובדי המלון נצפה יחד עם אדם לא מזוהה נוסף, חוגגים ורוקדים בעודם ממתינים להגעת השוטרים בעקבות האירוע - עדות אפשרית לכך שהאירוע היה מתוכנן מראש. לפי דיווח העיתון הצרפתי "לה פיגארו", במלון בדקו בעקבות הדיווח את קלטות מצלמות האבטחה, ולא מצאו עדות ל"חגיגה" כזו.

כותב המאמר בחן פרטים נוספים בהשתלשלות האירועים באותו היום, ומצא, בין היתר, כי דיאלו ביקרה בחדר אחר במלון מיד לפני התקרית ושוב מיד אחריה. במלון סירבו למסור את זהותתו של האדם שהתגורר בחדר זה.

בסביבתו של שטראוס-קאהן קיבלו בקורת רוח את הפרסום. פרקליטו, וויליאם טיילור, אמר כי "לא ניתן להוציא מכלל אפשרות" שמרשו נפל קורבן לקנוניה פוליטית שנועדה "להרוס אותו". במפלגת השלטון בפריז, לעומת זאת, הגיבו בביטול. "אלו האשמות מגוחכות", אמר מזכ"ל UNP, ז'אן-פרנסואה קופה. "כל עוד הן מבוססים על עדות אלמונית שאנחנו לא יודעים כלום אודותיה, ניתן להבין מדוע אנחנו נזהרים".

פרשת שטראוס-קאהן - עוד כותרות:
שטראוס-קאהן דחה האונס אך הודה ב"חולשה מוסרית"
סרט פורנו יתבסס על פרשת דומיניק שטראוס-קאהן
שטראוס-קאהן שב הביתה - קבלת פנים צוננת בצרפת
טענה חדשה נגד שטראוס-קאהן: קשור לרשת זנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully