וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נשיא רוסיה מפגין את כישוריו בריקוד זוגי

לאחר שהודיע כי יפנה את מקומו ויתמוך בעמיתו ולדימיר פוטין בבחירות לנשיאות, ממשיך דימיטרי מדבדב לייצר כותרות לא מחמיאות. הפעם, נצפה הנשיא כשהוא רוקד בידיים שלובות עם בלרינה

הבית העליון של הפרלמנט במוסקבה הכריז אתמול (שישי) כי הבחירות לנשיאות רוסיה יתקיימו בארבעה במרץ 2012, בהן, על פי ההערכות, צפוי לזכות ראש הממשלה המכהן, ולדימיר פוטין, שנאלץ לעזוב את כס הנשיאות בשל מגבלות על תקופת כהונתו. פוטין לא שכח לזרוק עצם בחזרה, והודיע כי במידה וייבחר לנשיאות, ימנה את מדבדב לראש הממשלה. אך מדבדב, אולי בשל התחושה שהוא מתפקד כבובת החוטים של פוטין, הראה שהוא לא תלוי בחברו הטוב. אם הוא רוצה - הוא ידאג להביך את עצמו בכוחות עצמו.

הנשיא הרוסי, שהודיע כי לאחר כהונה בודדת כנשיא יעמוד מן הצד ויתמוך, איך לא, בפוטין, ממשיך להפגין כריזמטיות ממנה קורצו מנהיגים בסרטון הבא, בו הוא נצפה רוקד בשילוב ידיים עם בלרינה.

במהלך ביקורו של הנשיא בבית ספר בעיר פטרוזבודסק, הממוקמת בצפון מערב רוסיה, ניסה מדבדב להתנגד בתחילה להזמנות שקיבל מהרקדניות. אך מדבדב, כמו מדבדב, הראה חוט שדרה אופייני - ונשבר. אתמול, במהלך פגישה עם קבוצת נשים במסגרת "יום האם" שנערך במדינתו, ניסה מדבדב להוסיף מעט מן הקשיחות שאבדה בעקבות הסרטון, ודאג להדגיש כי הוא חובב רוק כבד. לנו, אין כל ספק בעניין.

עוד בנושא דימיטרי מדבדב:
צפו: בנו האלמוני של מדבדב נחשף בתכנית מערכונים
פוטין הכריז: ”אתמודד מחדש על נשיאות רוסיה”
יריבים וג’נטלמנים: פוטין ומדבדב בחופשת דיג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully