וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת כנופיות נוער בתל אביב? 5 קטינים נעצרו

24.11.2011 / 18:34

תקרית בין נערים, שבמהלכה אף נדקר אחד מהם לאחר שסירב לתת סיגריה, הביאה לחקירה שחשפה מסכת ארוכה של אלימות ביניהם. במשטרה מייחסים את המניע לאירוע ל"בריונות רחוב"

מלחמת כנופיות רחוב בדרום תל אביב: חמישה קטינים נעצרו במהלך השבוע בחשד שתקפו שני נערים, בני 15 ו-18, במהלך ויכוח על סיגריה בשבוע שעבר. לא מדובר בפעם הראשונה בה מתקיימת תגרה בין המעורבים, ובמשטרה מגדירים את האירוע כ"בריונות רחוב". מעצרם של שלושה מהחשודים הוארך עד למחר בבוקר (שישי), ושני האחרים שוחררו למעצר בית.

התקרית האלימה התרחשה ביום שלישי לפני כשבוע וחצי, ברחוב האצ"ל בדרום תל אביב. מחקירת המשטרה עולה כי אחד מהחשודים ביקש סיגריה משני הנערים, ולאחר שאלה סירבו תקפה החבורה את השניים. השניים הוכו, והנער בן ה-18 אף נדקר במהלך התגרה. מספר דקות לאחר מכן נמלטו חמשת החשודים מהמקום, כשהם מותירים את שני הצעירים פצועים באורח קל.

אחד הנערים המותקפים הזעיק את המשטרה, שהגיעה למקום ופתחה בחקירה. ביום שני האחרון נעצרו שניים מהחשודים במעורבות בקטטה, וביום שלישי, לאחר שעלו בחקירה שמות נוספים, עצרה המשטרה שלושה חשודים נוספים. החמישה נחקרו ביחידת הנוער בתחנת השכונות של משטרת תל אביב, בנוכחות הוריהם. על פי המשטרה, החמישה קשרו עצמם לאירוע. מהחקירה עלה כי אין זו הפעם הראשונה בה שתי החבורות מתקוטטות, לכאורה. חקירת הפרשה נמשכת, ולא צפויים מעצרים נוספים.

עוד על אלימות נערים
חשד לרצח: בן 16 נדקר למוות הלילה בבאר שבע
חשד: נער דקר בעל מועדון שהפריד בין מתקוטטים
אישום נגד המתעללים בנער: "חבטו עם פטיש שניצל"
אשדוד: תקפו נערים באכזריות בגלל מספר טלפון

לפנייה לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully