וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נער דקר בעל מועדון שהפריד בין מתקוטטים

איילה חננאל

24.2.2011 / 11:51

בעל מועדון בדרום תל אביב נדקר ונפצע קשה לאחר שהעיר לבני נוער שהתפרעו במקום. המשטרה עצרה כמה חשודים במעורבות בתקרית: "הם עשו בו לינץ' וחיפשו רק דם"

בעל מועדון ה"לופט" בתל אביב נדקר ב-14 בינואר בקטטה במועדונו, ככל הנראה על ידי צעיר שבילה במקום, כך הותר הבוקר (חמישי) לפרסום. האיש, כבן 40, עדיין מאושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב עם חבלות חמורות בכל חלקי גופו. הנער בן ה-16 החשוד בדקירה, נעצר, והמשטרה תמליץ להגיש נגדו כתב אישום. ככל הנראה צפויים מעצרים נוספים בפרשה.

האירוע התרחש במהלך מסיבה כחלק מליין מסיבות קבוע של בני נוער שנערך מדי ליל חמישי במועדון, הנמצא ברחוב שביל המרץ בדרום תל אביב. בחקירה התברר כי שתי חבורות של בני נוער מדרום העיר שהגיעו למקום החלו להתפרע על רקע סכסוך קודם ביניהן. אחד מעובדי המועדון פנה אל חבורת הנערים וביקש מהם לחדול ממעשיהם. בעל המועדון ניגש אף הוא אל הנערים וביקש מהם להפסיק להתפרע, ובתגובה התנפלו עליו הנערים והחלו לתקוף אותו. האירוע כולו תועד במצלמות האבטחה של המועדון.

רפ"ק אייל פאר, ראש מחלק נוער חשיפה ביחידה המרכזית של משטרת תל אביב, סיפר כי "הנערים התנפלו על בעל המועדון והכו אותו בצורה אכזרית. הם הפילו אותו לרצפה ובעטו בו והכו אותו בעזרת כסאות. כמה מהם גם ניפצו בקבוקי אלכוהול שנטלו מהבר על האיש, ששכב מעולף על הרצפה. המאבטחים שהוזעקו פנימה חילצו את האיש מההמון התוקף ופינו את המבלים החוצה מהמועדון. רק בנס הוא יצא משם בחיים".

תמונת אילוסטרציה אלכוהול. אורי לנץ
לדברי המשטרה, רבים מהנערים היו שרויים בגילופין ולא ברור היכן רכשו את האלכוהול/אורי לנץ

אחד החשודים אותר במקרה

בעל המועדון פונה לבית החולים איכילוב כשהוא פצוע באורח קשה כתוצאה מחבלות בראשו. לאחר שמאבטחי המועדון פינו החוצה כל המבלים, החלה מחוצה לו קטטה המונית, וחלק מבני הנוער ניסו לחסום את דרכם של האמבולנסים והניידות שהוזעקו למקום - ואף תקפו כמה מהשוטרים. המשטרה עיכבה לחקירה רבים מהנערים, אך לא עצרה אף חשוד בגין תקיפתו הקשה של בעל המועדון.

רק שלושה שבועות לאחר האירוע ערכו חוקרי ימ"ר ת"א חיפוש בביתו של נער בן 16 על רקע חשדות למעורבותו בהימורים בלתי חוקיים. השוטרים הבחינו כי פניו של הנער הושחתו ללא היכר והוא נלקח לחקירה. בחקירתו, חשש הצעיר לספר על נסיבות פציעתו, אך חשף בהמשך כי היה מעורב בקטטה ההמונית שהתרחשה במועדון.

"היו לו שני חתכים משמעותיים לכל אורך הפנים והבחנו שמדובר בחתכים טריים", סיפר רפ"ק פאר. "פשוט השחיתו לו את הפנים. לא הייתה סיבה אמיתית לכל האירוע הזה. הנערים האלה פשוט חיפשו דם. זו אלימות לשמה. הרבה מבני הנוער שהיו מעורבים באירוע, היו שרויים תחת גילופין ולא ברור לנו מהיכן רכשו את האלכוהול".

בחקירה סיפר הנער כי ניסה להפריד בין מספר נערים בקטטה מחוץ למועדון ונדקר, אך לא התלונן במשטרה מחשש לנקמה. לדברי רפ"ק פאר, "לא הייתה סיבה אמתית לכל האירוע הזה. הנערים האלה פשוט חיפשו דם, וזו אלימות לשמה. הרבה מבני הנוער שהיו מעורבים באירוע היו שרויים בגילופין ולא ברור לנו מהיכן רכשו את האלכוהול".

בהמשך הצליחו החוקרים לאתר ולעצור את הנער החשוד בדקירה, תושב ת"א נוסף בן 16, שמכחיש כל קשר למעשים. מעצרו הוארך מספר פעמים מאז, והמשטרה מתכוונת להגיש נגדו כתב אישום. סנ"צ ידידה סבג, ראש מפלג הסמים בימ"ר ת"א, מספר כי "המועדון הפך לשדה קרב אחד גדול. לפי מה שידוע לנו, ישנם עוד כחמישה נערים שנפצעו או נדקרו במהלך הקטטות במועדון ומחוצה לו, ואנו פועלים לאתר קורבנות וחשודים נוספים. צפויים עוד מעצרים בפרשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully