וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום ברצח אשר פלמר ובנו: "נקמה על הצתת מסגד"

23.11.2011 / 0:02

לאחר שנתפסו שני חשודים ברצח אשר פלמר ובנו יהונתן לפני כחודשיים, הוגשו כתבי אישום בפרשה. בחקירתם הודו שני החשודים כי ביצעו את המעשים כנקמה על הצתת מסגד בכפרם, חלחול

כתבי אישום הוגשו ביום ראשון נגד שני פלסטינים, החשודים בביצוע הפיגוע בו נהרגו אשר פלמר ובנו בן השמונה חודשים, יונתן, כך נודע ביום שני. על פי כתב האישום, הפיגוע בוצע באמצעות השלכת אבן מרכב חולף, בו נסעו חברי החוליה, לעבר רכבם של השניים. מהחקירה עלה, כי החוליה ביצעה פיגועים רבים נוספים באותו המתווה. מעצרם של הנאשמים הוארך עד תום ההליכים.

גורם בטחוני התייחס להגשת כתבי האישום ואמר כי "מדובר בשני מחבלים פלסטינים שהציבו לעצמם למטרה לבצע פיגועים נגד יהודים באמצעות השלכת אבנים מכלי רכב". עוד מסר הגורם, כי השניים הם תושבי הכפר חלחול, שנמצא קילומטר מחברון. בחקירתם בשב"כ הסבירו השניים לחוקרים כי ביצעו את הפיגוע בשל שריפת מסגד בכפר שלהם. כמו כן, במהלך החקירה נעצרו שלושה פלסטינים נוספים, שלדברי המשטרה הודו כי לאחר הפיגוע עברו במקום ולקחו את אקדחו האישי של פלמר.

פלמר ובנו נהרגו כאשר מכוניתם התהפכה בחודש ספטמבר על כביש 60, סמוך לכפר חלחול, צפונית לחברון. תחילה סברה המשטרה כי מדובר בתאונת דרכים, אולם הגישה בקשה לבצע נתיחה שלאחר המוות על מנת לחקור לעומק את הנסיבות, על אף התנגדות המשפחה. בית המשפט סירב לבקשה, והמשטרה הגישה בעניין עתירה לבג"ץ. משרד הביטחון קיבל לבסוף את ממצאי חקירת המשטרה אודות האירוע. לפי הממצאים, נקבע באופן סופי כי התהפכות הרכב נגרמה כתוצאה מפיגוע חבלני, לאחר שנקבע כי אל הרכב יודו אבנים מרכב חולף.

עוד באותו נושא
חשד: פלסטינים השחיתו שלט לזכר אשר פלמר ובנו
נעצרו שני חשודים שהודו ברצח אשר פלמר ובנו
תג מחיר בגדה: הושחתו 45 עצי זית של פלסטינים

(עדכון ראשון: 22:25, 22.11.11)

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully