וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פלסטינים השחיתו שלט לזכר אשר פלמר ובנו

יהושע בריינר

23.10.2011 / 18:20

מתנחלים הבחינו כי שלט המציין את מקום מותם של השניים, כתוצאה מאבנים שיודו לעבר רכבם בסמוך לחברון, הושחת. על השלט רוססו המילים "הג'יהאד האיסלמי", והודבקה תמונת מייסד הארגון

פלסטינים השחיתו הבוקר (ראשון), על פי החשד, את השלט המציין את מקום הירצחם של אשר פלמר ובנו יהונתן סמוך לחברון. פלמר ובנו הפעוט מצאו את מותם לפני כחודש, לאחר שפלסטינים יידו אבנים לעבר רכבם מרכב חולף סמוך לכפר חלחול, צפונית לעיר. פלמר איבד שליטה על הרכב, התהפך אל שולי הכביש ונהרג עם בנו. כעבור שבוע, לכדו לוחמי מג"ב שני תושבי חלחול שהודו בחקירתם, כי השליכו את הסלע, שגרמה למות פלמר ובנו.

עוברים ושבים שנקלעו הבוקר למקום ציון הפיגוע, הבחינו כי השלטים שמנציחים את פלמר ובנו רוססו בגרפיטי בשפה הערבית. על השלטים רוססו המילים: הג'יהאד האיסלמי וכן הודבק עליהם כרוז עם תמונתו של מייסד הארגון, פתחי שקאקי.

את ההשחתה גילו מספר מתנחלים מאזור קריית ארבע, שם מתגוררת משפחת פלמר. השבוע יציינו הפלסטינים את מותו של שקאקי, שחוסל במלטה בשנת 1995 - על פי פרסומים זרים, בידי ישראל. נבדקת האפשרות כי ליום השנה קשר להשחתה. מוועד מתיישבי יהודה נמסר בתגובה כי "השחתת הציון לזכר אשר ויהונתן משתלבת היטב באווירת הניצחון והשחצנות של האויב שניזון מהקריסה הישראלית".

בהכנת הידיעה השתתף ניר יהב

עוד בנושא
נעצרו שני חשודים שהודו ברצח אשר פלמר ובנו
משרד הביטחון קבע סופית: אשר פלמר ובנו נרצחו בפיגוע
האב ובנו שנהרגו בפיגוע ליד חברון הובאו למנוחות


לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully