וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הטרידו מינית נערה שהכירו בפייסבוק

רמי שני

22.11.2011 / 14:24

מעצרם של שלושת הנערים החשודים הוארך בעוד שלושה ימים. הפרשה, שככל הנראה אירעה בחופשת הקיץ, התגלתה לאחר שהנערים דיברו על המעשים בבית הספר. ככל הידוע, הם מכחישים את המעשים

בית משפט השלום בבאר שבע האריך אתמול (שני) את מעצרם של שלושה נערים החשודים שהטרידו מינית נערה בת 13 בשלושה ימים. דיווח ראשוני על המעשים הועבר למשטרה על ידי פקידת סעד והוא טופל במחלק הנוער של תחנת המשטרה בבאר שבע, שפתחה בחקירה ובבדיקת האירוע ונסיבותיו. הנערה נחקרה באמצעות חוקרת ילדים ומסרה את גרסתה להתרחשות ואת פרטי הנערים, ובעקבות זאת הם נעצרו והובאו לחקירה. בשל גילם הצעיר של המעורבים בפרשה, הדיון בהארכת מעצרם, התנהל אתמול בדלתיים סגורות.

מעצרם של השלושה הפתיע את חבריהם לספסל הלימודים. ככל הידוע, הם מכחישים כי הטרידו מינית את הנערה. מפאת גילם הצעיר, לא ניתן לחשוף פרטים רבים על הפרשה. מהפרטים שכן ידועים, האירועים לגביהם נחקרו הנערים התרחשו בתקופת החופש הגדול. בתום החופשה נתגלה לסגל המורים בבית הספר כי התלמידים מדברים על יחסים שהיו להם עם תלמידה מבית ספר אחר. הקשר בין הנערים לבין הנערה, נוצר דרך רשת הפייסבוק. המורים החלו לחקור את העניין וערבו בנושא גם יועצות חינוכיות. בתום הבדיקה הפנימית, הועבר ככל הידוע חלק מהמידע לגורמים בכירים בבית הספר שבו לומדת הנערה ומשם נודעו כנראה הפרטים לאמה.

גורמים המעורבים בפרטי הפרשה העריכו, כי מעצרם של השלושה, בני 15 ו-14, אירע בעקבות התערבות גורמי הרווחה בעיר, בהם פקידת סעד וחוקרת ילדים, שחקרה את הנערה. שלושת הנערים מיוצגים באמצעות עורכי דין מהסנגוריה הציבורית. בשלב זה לא ברור, אם החקירה תוביל להגשת כתבי אישום כלפיהם.

עוד בנושא:
חשד בצפון: נערים ניצלו מינית בן 13 שרצה להיות מקובל
אישום: צעירים שיכרו ואנסו בת למשפחת פשע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully