וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: צעירים שיכרו ואנסו בת למשפחת פשע

גלעד גרוסמן

18.8.2011 / 9:56

שני צעירים מהוד השרון מאושמים כי הזמינו את הצעירה לביתם, השקו אותה במשקאות אלכוהוליים, ואז אנסו אותה וביצעו בה מעשה מגונה. "ביצעו במתלוננת עבירות מין חמורות תוך ניצול מצבה"

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, כנגד שני צעירים, בני 24 ו-25 מהוד השרון, הנאשמים בביצוע עבירות מין בקרובת משפחתם של ראשי משפחת פשע.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אפרת פאר גרונדלנד מפרקליטות מחוז מרכז, לפני כשלושה שבועות הציע אחד הנאשמים לצעירה עמה הוא היה מיודד לבקרו יחד עם שתי חברותיה בשעת לילה מאוחרת. השלוש הסכימו והגיעו אל ביתו, שם שתו אלכוהול יחד עם שני הצעירים. בשלב מסויים ניסה אחד הנאשמים לנשק את הצעירה והיא אמרה לו שהיא אינה מעוניינת בכך.

מאוחר יותר, על פי האישום, ביקשו שתי חברותיה לעזוב את הבית ונכנסו לרכבו של אחד הנאשמים שאמר למתלוננת שאין לו מקום נוסף ברכב ושהוא יחזיר אותה לביתה מאוחר יותר. בזמן שחברו הסיע את חברותיה, ידידה? של הצעירה ניסה לגעת באיבר מינה ובשדיה למרות התנגדותה כאשר בשלב מסויים אמרה לה "תרגעי, את אישתי לעתיד, מותר לי".

כאשר חברו של הידיד חזר אל הבית, טוענת הפרקליטות, אמרה לו הצעירה שהיא רוצה לעזוב, אולם הוא הציע לה להישאר לשתות כוסית אלכוהול נוספת. היא הסכימה, ולאחר מכן גם שתתה כוסית נוספת, אז מילא ידידה? של הנאשם בריכה מתנפחת קטנה במים והציע לידידתו ולחברו להיכנס לבריכה תוך שחברו ממשיך למזוג לצעירה משקאות אלכוהוליים, עד שהיא הגיעה למצב של ערפול חושים. אז, על פי כתב האישום, הפשיט הידיד את הצעירה, למעט חזייתה ותחתוניה, הכניס אותה לתוך הבריכה והחל לגעת בגופה ובאיברי מינה כשהיא שיכורה ורדומה. בשלב מסוים החלה הצעירה לבכות ולצעוק אז העבירו אותה השניים אל מיטה בסלון ושם אנס אותה אחד החבר והידיד ביצע בה מעשה מגונה.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים. "המשיבים היו ערים למצבה של המתלוננת, שכן הם תיארו בחקירותיהם שהמתלוננת לא הייתה מסוגלת לעמוד בכוחות עצמה, ועובדה זו לא מנעה בעדם לבצע במתלוננת עבירות מין חמורות תוך ניצול מכוון של מצבה" נכתב בבקשת המאסר.

פרקליטו של הנאשם באונס, עו"ד בן בן-יהודה, אמר כי מרשו טוען שהוא חף מפשע. "לטענתו, המעשים בוצעו בהסכמתה של הצעירה, ובמצב שהיא היתה מודעת למה שקורה", אמר. נלמד את חומר החקירה, ואנחנו סומכים על בית המשפט שיוציא את האמת לאור, לאחר שכבר נגרם למרשי עוול בל יתואר".

עוד באותו נושא:
אישום: מעסה במלון בצפון אנס תיירת בה טיפל
אישום: אח ב"שיבא" אנס מטופלות בעת שהיו מורדמות
אישום: תקף מינית את בתו כשהייתה מאושפזת בבי"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully