וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אח ב"שיבא" אנס מטופלות בעת שהיו מורדמות

גלעד גרוסמן

8.8.2011 / 14:43

גדי לומלסקי שעבד כאח בבית החולים במשך 20 שנה נאשם כי ניצל את היותן של המטופלות מורדמות או בהשפעת משככי כאבים כדי לבצע בהן את זממו. בין היתר, הוא צילם את איבריהן המוצנעים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (שני) כתב אישום נגד גדי לומלסקי, תושב מודיעין בן 39, הנאשם בשורה ארוכה של מקרי אונס וביצוע מעשים מגונים בנשים עליהן השגיח במסגרת תפקידו כאח בבית החולים שיבא בתל השומר, שם עבד במשך כ-20 שנים. בנוסף, הוא נאשם שצילם את איבריהן המוצנעים של מטופלות ללא ידיעתן באמצעות מכשיר טלפון סלולרי. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין רנית בר-און מפרקילטות מחוז תל אביב, החל לומלסקי לעבוד בבית החולים ב-1991 ובין היתר, היה אח אחראי במחלקת אא"ג ואח במחלקה לניתוחים פלסטיים. כחלק מתפקידו טיפל הנאשם במטופלים ומטופלות שעברו ניתוחים פלסטיים ונשארו לאשפוז לילה לאחר הניתוח. הוא נאשם שניצל את היותן של המטופלות רדומות ותחת השפעת משככי כאבים כדי לאנוס אותן ולבצע בהן מעשים מגונים.

בכתב האישום מתוארים חמישה מקרי אונס ומעל ל-10 מקרים בהם ביצע מעשים מגונים במטופלות. כך לדוגמא, באחד המקרים בשעת לילה ניצל את היותה של מטופלת רדומה כדי להסית את תחתוניה ולהחדיר את אצבעותיו לאיבר מינה. זהות המטופלת אינה ידועה, אולם המקרה נחשף כיוון שצילם את איבר מינה החשוף באמצעות מכשיר טלפון סלולרי. למעשה, מרבית הנשים שצולמו ושלומלסקי פגע בהן, אינן מוכרות ותקיפתן נחשפה רק בעקבות הצילומים.

"ניצל תפקידו כאח"

מכתב האישום עולה עוד, כי הוא לא הסתפק רק בניצול נשים רדומות אלא גם צילם מטופלות בזמן שהתקלחו. בנוסף, באחד המקרים נתן לאחת המטופלות תרופה שטשטשה אותה ולאחר מכן ביצע בה מעשה מגונה. גופן של חלק מהנשים צולם וכך הצליחה הפרקליטות לברר את זהותן. כמו כן, הוא נאשם בכ-20 מקרים בהם צילם נשים ללא ידיעתן מתחת לחצאיתן בבית החולים ובמקומות ציבוריים נוספים.

בבקשת המעצר נכתב, כי "הנאשם הוכיח במעשיו שהוא חסר מעצורים, עבריין מין מסוכן שלא בחל לנצל את תפקידו כאח ואת מצוקתן, חולשתן וערפול חושיהן של מטופלות שנמצאו תחת השגחתו בעת שהיה אמור לטפל בהן". פרקליטיו, עורכי הדין משה ושירה מרוז, אמרו לאחר הגשת כתב האישום, כי הוא מודה שצילם מטופלות והוא מצר על כך, אולם הוא מכחיש כי תקף אותן מינית או כי אנס אותן.

עוד באותו נושא
האח שצילם מטופלות חשוד גם באונס: "זה חזק ממנו"
חשד: אח בבית החולים שיבא צילם מטופלות בעירום
5 שנות מאסר לאח שאנס מטופלת תחת הרדמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully