וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרם של 3 חשודים בתקיפת עורך דין בדרום

רמי שני

21.11.2011 / 20:58

השלושה, שני אחים ורעייתו של אחד מהם, חשודים במעורבות בתקיפתו של עורך הדין סולימאן אל-זיאדנה, בעת שיצא ממשרדו בשעות הערב לפני כחודשיים וחצי. הם מכחישים את החשדות המיוחסים להם

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שני) את מעצרם של שלושה חשודים במעורבות בתקיפתו של עורך הדין סולימאן אל-זיאדנה, איש התנועה לאיכות השלטון, שפעל למניעת שחיתויות במגזר הבדואי. השלושה, שני אחים ורעייתו של אחד מהם, נעצרו אתמול בחשד שתקפו את אל-זיאדנה בעת שזה יצא ממשרדו בשעות הערב באחד מימי תחילת חודש ספטמבר. השופט נאסר אבו-טהא האריך את מעצרם של האחים בשבוע ואת מעצרה של האישה עד יום רביעי.

על פי החשד, בעת שיצא עו"ד אל-זיאדנה ממשרדו, התנפל עליו אדם מאחור עם סכין ארוכה ודקר אותו בצווארו ובראשו. אל-זיאדנה הצליח להבריח את התוקף והזעיק את המשטרה ואנשי מגן דוד אדום, שפינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קל. יצוין, כי אל-זיאדנה התבקש על ידי מוקדנית המשטרה ושוטר נוסף, להגיע לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה. הוא ניסה להסביר את חומרת מצבו, אך נתקל לטענתו ביחס עוין ורק לאחר שהזעיק את חבריו בגלל פציעתו, הגיעו למקום אנשי משטרה.

במשטרה הודו שאכן מענה המוקד לא היה משביע רצון ואף חורג מהמענה המקצועי והאדיב. במקביל, התנהלות השוטרים תיבדק ויופקו לקחים מהמקרה. כמו כן, התנועה לאיכות השלטון ביקשה ממפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, לחקור את הפרשה. "הם מכחישים כי ביצעו את המעשה וכי יש להם קשר לאירוע", הבהיר פרקליטם של החשודים, עורך הדין גיורא זילברשטיין. במשטרה, לעומת זאת סבורים, כי נאספו נגד החשודים די ראיות היכולות להביא להגשת כתב אישום נגדם, בגין עבירות של סחיטה.

עוד בנושא:
המותקפת בשדרות ח”ן: גברים - רוצחים פוטנציאליים
אימת הפרקליטים: דקר 3 סניגורים וייאלץ לייצג עצמו
אישום: כעס שאשתו התלוננה - ושיסף את פניה בסכין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully