וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: כעס שאשתו התלוננה - ושיסף את פניה בסכין

רמי שני

14.9.2011 / 19:58

מכתב אישום שהוגש נגד צעיר מרהט עולה, כי בתגובה למעצר בית שנשלח אליו בשל תלונה על אלימות שהגישה אשתו, הוא חטף אותה ליער סמוך, ולאחר שלא הצליח לכרות את לשונה - השחית את פניה

צעיר תושב רהט, שנעצר בעקבות תלונת אשתו על כך שתקף אותה ונשלח למעצר בית, מואשם כי בתגובה שיסף את פניה של אשתו בסכין. כתב האישום שהוגש נגדו היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, מפרט את השתלשלות האירועים שהובילו לתוצאה הקשה.

מכתב האישום עולה, כי באחד הימים בהם היה אמור הבעל לשהות במעצר בית, יצאה האישה מסניף הביטוח הלאומי בעיר, ולא שמה לב לכך שבעלה עוקב אחריה. אחרי שהתיישבה במכונית, הבעל, שארב לה, פתח את דלת הנהג, דחף אותה למושב הסמוך - והתיישב מאחורי ההגה. הבעל החל לנסוע במהירות, והגיע לחורשה סמוכה לרהט, שם חנה את הרכב, החל לאיים על האישה, ושלף מכיסו סכין יפנית. אז, החל הבעל לצעוק לעברה: "אני רוצה להרוג אותך, לחתוך לך את הלשון, שלא תדברי, אני לא עוזב אותך לפני שאני אכרות לך את הלשון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרשויות מתאמצות למנוע אלימות נגד נשים במגזר הבדואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האישה התחננה על נפשה, וצרחה: "תעזוב אותי, אל תעשה לי ככה". מכתב האישום עולה כי הבעל לא רק איים, אלא גם ניסה לפתוח את פיה של האישה ולשסף את לשונה? בסכין. משלא עלה הדבר בידו, הוא חתך את פניה פעם אחר פעם. האישה הצליחה לברוח מהרכב, אך מעדה בסמוך לו. הבעל יצא לעברה, והחל לבעוט בה, ולצעוק בערבית: "למה עצרת אותי? למה עשית לי ככה? למה התלוננת עלי?".

על פי כתב האישום, בשלב זה, הצליחה האישה לקום ולברוח, הגיעה לקרובי משפחה סמוך ליער - והתמוטטה בביתם. הבעל הצית את המכונית ונמלט, אך מכיוון שזהותו הייתה ידועה למשטרה, הצליחו החוקרים לאתר אותו ולשים עליו את ידם. כתב האישום, שהגישה עורכת הדין טל אדיר כהן מהפרקליטות המחוז הדרומי, כולל עבירות של חטיפה, חבלה חמורה, איומים והפרת הוראה חוקית. במקביל, הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את הצעיר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד מקרי אלימות ברהט:
אב חשוד כי רצח את בנו הנכה
ירה באחותו - "בגלל הפייסבוק"
שני נערים רצחו את בן כיתתם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully