וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימת הפרקליטים: דקר 3 סניגורים וייאלץ לייצג עצמו

זכותו של ג'ושוע מונסון מארה"ב לייצוג משפטי נשללה לאחר שדקר באמצעות עט כבר שלושה פרקליטים. כעת יהיה עליו לייצג את עצמו, כפות לכיסא, וללא עזרתם של כלי כתיבה

ג'ושוע מונסון כנראה לא היה שבע רצון מהייצוג המשפטי שסיפקה לו המדינה, שכן, על פי החשד, הוא דקר באמצעות עט את עורך הדין שנשלח לייצג אותו, בפעם השלישית. מונסון, בן 28, נאשם במקור בעבירות סמים.

לטענת עדי ראייה, ביום שלישי, במהלך ההצהרות הפותחות של התביעה במשפט הסמים שלו, שלח מונסון את ידו מעבר לשולחן, חטף את העט האישי של עורך דינו, ג'ס קנטור, דקר אותו בצד שמאל של ראשו ופצע אותו קלות. השוטר המופתע שישב לידו אחז בו בחוזקה ומנע ממנו לפגוע בעורך הדין המבוהל. שוטרים נוספים היממו את מונסון באמצעות צמיד חשמלי שהוצמד לרגלו.

היות שזו כבר הפעם השלישית שהנאשם דוקר את עורך דינו, סירב שופט בית משפט העליון במחוז סנוהומיש, דיוויד קורץ, לפסול את המשפט, אלא שלל ממונסון את הזכות לייצוג על ידי עורך דין, והודיע לו שעליו לייצג את עצמו. בנוסף, הורה קורץ לכפות את מונסון באמצעות רצועות עור לכיסא מיוחד במהלך המשפט. כמו כן תמנע ממנו הגישה לעטים ועפרונות, גם כאלה העשויים גומי.

לאור עברו של מונסון, דרש השופט קורץ כי רגליו ייכפתו לכיסאו כבר במשפטו ביום שלישי, אך עורך דינו, התנגד לכך. לטענתו הנאשם ישב קרוב אליו ולכן לא היה טעם בקשירת רגליים, כמו כן נטען כי המראה של הנאשם כפות לכיסא עשוי להטות את חבר המושבעים לרעתו. באותה העת נטה השופט קורץ להסכים עם עורך הדין.

מקרה הדקירה הראשון ארע בחודש מאי בתחילת משפטו של מונסון. מספר ימים לאחר מכן תקף את עורך הדין השני שלו במהלך שימוע. הפעם השלישית התרחשה, כאמור, ביום שלישי ובפעם הרביעית, כך מסתמן, כבר לא יהיה לו את מי לדקור.

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully