וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מים דלפו לדלק סילוני; ייתכנו שיבושים בנתב"ג

בעקבות ליקויים באיכות הדלק, שנתגלו בבדיקות בנמל התעופה, הוחלט להיערך לאפשרות של הפחתה חלקית בהזרמת הדלק מהמיכלים. מיכליות יוצבו בשדה התעופה לצורך אספקת דלק נוספת

ליקויים באיכות דלק המטוסים נמצאו הבוקר (ראשון) בנמל התעופה בן גוריון. חברת "פז נכסי תעופה", המספקת ואחראית על תקינות הדלק בנמל התעופה בן גוריון, הודיעה כי בבדיקות מעבדה שנערכו בפתח חוות המיכלים נמצא כי מקדם הפרדת המים בדלק נמוך. במצב זה הימצאות המים בדלק עולה על הכמות המותרת. ייתכנו שיבושים בטיסות ארוכות הטווח בנמל החל מהערב.

בבדיקות שבוצעו על ידי מנהל הדלק ומומחים נוספים, הוחלט כי רשות שדות התעופה תיערך לאפשרות של הפחתה חלקית בהזרמת הדלק מהמיכלים לנמל התעופה החל מהשעה 20:00 הערב ועד לקבלת ממצאי מעבדה נוספים. עם זאת, לא צפויה בעיה עד שעה זו. כמו כן הוחלט על היערכות להצבת מיכליות בשטח שדה התעופה, במידה ותידרש אספקת דלק נוספת. לא צפויה בעיה באספקת הדלק בנמלי התעופה האחרים.

בחודש מאי האחרון התגלה זיהום במערכות תדלוק המטוסים, שבעקבותיו הופסקו לחלוטין כל ההמראות היוצאות מנמל התעופה בן גוריון של מטוסים שתודלקו בנמל. ברשות הסבירו אז כי חברת "פז נכסי תעופה" האמונה על אספקת הדלק למטוסים הממריאים מבן גוריון גילתה כי הדלק שסיפקה מזוהם. טיסות רבות עוכבו, בין היתר של חברות אל על וארקיע ליעדים בישראל ובחו"ל. חברות תעופה זרות שפועלות בקו לישראל, קיבלו אז הוראה לתדלק בדרכן ארצה.

עוד בנושא:
בשל זיהום: הושבתו טיסות שתודלקו בנתב"ג
נתב"ג שותק בגלל חצץ על מסלול הנחיתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully