וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק מכחיש ההתבטאות על אירן: "רק השבתי לשאלה"

שר הביטחון הגיב לציטוט מהראיון שנתן לטלוויזיה האמריקאית, ממנו השתמע כי הוא יכול להבין את רצון האירנים בגרעין. "נשאלתי לגבי זה ועניתי: 'יכול להיות, לא יודע'"

שר הביטחון , אהוד ברק, הכחיש הבוקר (חמישי) את הציטוט שיוחס לו מהראיון שנעשה איתו בארצות הברית ופורסם אמש ברשת PBS, בו אמר כי "לו הייתי אירני, הייתי רוצה נשק גרעיני". ברק הגיב לדברים בראיון לגלי צה"ל ואמר כי "מעולם לא אמרתי שאם הייתי אירני, הייתי רוצה נשק גרעיני. נשאלתי לגבי זה ועניתי 'שמע, יכול להיות, לא יודע'".

ברק הוסיף כי יש צורך "לשכנע מנהיגים שהתוכנית מסוכנת לכלל העולם", לכן לדבריו פעל כחלק מהמאבק העולמי של ישראל לגיוס העולם לפעולה וסנקציות נגד אירן, כשניסה להסביר כי "אני לא משלה את עצמי שהגרעין האירני נועד לפגוע בישראל בלבד". ברק התייחס לפיצוץ בבסיס משמרות המהפכה באירן בשבוע שעבר, כשאמר "אני לא יודע איזה מחקרים אירן עושה, אך לא יפתיע אותי אם הם נגד ישראל".

כשנשאל על המשבר במערכת הבריאות, השיב ברק כי הוא פועל בכל דרך סבירה שבה ראוי ששר ביטחון יעסוק בסוגיה מסוג זה. בהתייחסו להתפטרות הרופאים המתמחים אמר ברק כי "אני מכיר לא מעט מהצעירים האלה, הם עובדים מסביב לשעון ומגיע להם תגמול על העבודה שהם עושים", עם זאת הוסיף ברק כי המתמחים "לא צריכים לקבל את כל מה שהם רוצים. אין פיתרון שלם, אבל צריך ללכת לקראתם".

עוד בנושא
ברק: לו הייתי אירני, גם אני הייתי רוצה נשק גרעיני
שר הביטחון ברק על הפיצוץ באירן: "כן יירבו"
ברק: יהיה קשה לגבש קואליציה עולמית נגד אירן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully