וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא פרס ל-CNN: לא ממליץ בשלב זה לתקוף באירן

הנשיא פרס ל-CNN: לא ממליץ בשלב זה לתקוף באירן

לקראת תקיפה באירן? סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
גורם אירני: ישראל אחראית לפיצוץ בבסיס הטילים
גורם מודיעיני מערבי: המוסד אחראי לפיצוץ באירן
האם ישראל אחראית לווירוס החדש שפגע באירנים?

נשיא המדינה, שמעון פרס, התייחס היום (שלישי), בראיון לעיתונאי CNN, מורגן פירס, לנושא האירני. בשיחה עם פירס אמר הנשיא, "לא הייתי מציע להתחיל מיד עם מבצע צבאי. הייתי מעדיף לראות הידוק הסנקציות הכלכליות והגברת הלחץ פוליטי".

בנוגע לתגובת העולם לאיום האירני אמר פרס כי "מה שחסר מאוד הוא מתקפה במובן המוסרי, משום שאירן היא מדינה מושחתת מוסרית" והוסיף כי "אירן היא המדינה היחידה שמאיימת להשמיד מדינה אחרת באופן גלוי ופתוח, הם תולים אנשים, הם עוצרים את האופוזיציה, הם יורים לכל עבר הם מפיצים נשק הם מעודדים כל מרכז טרור בעולם".

עוד טען הנשיא בראיון כי אירן מהווה איום על כל אומות העולם. "טרור הוא עניין גלובלי כמו כמו כלכלה", אמר, "הם יכולים להגיע לניו יורק, לצ'צ'ניה או למוסקבה. הטרור הוא נייד וזה מסוכן ואני לא חושב שאנחנו צריכים להרגיש לבד במערכה".

כשנשאל הנשיא האם הוא צופה תקיפה ישראלית באירן גם במידה ללא אישור האו"ם או ארה"ב הברית ענה פרס: "ישראל קודם כל תתבונן במה שהעולם עושה. אנחנו חלק מציביליזציה, ממשפחת המדינות האחראיות בעולם. אנחנו מצפים שהמנהיגים שנתנו את הבטחתם יקיימו אותה.

הנשיא התייחס גם לפניית הרשות לאו"ם ואמר כי הפלסטינים עשו טעות. לטענתו, האו"ם לא יכול להקים מדינה פלסטינית ולא יכול להבטיח את בטחונה של ישראל וכי הדרך היחידה להגשים את פתרון שתי המדינות הוא באמצעות הדיברות ישירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully