וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילנאי: אחרי שנעדרנו, בליכוד מאיימים לפגוע בתקציב הביטחון

אחרי שנעדר עם יתר חברי סיעתו מההצבעות על החוקים שצפויים להגביל את העליון, תקף וילנאי בחריפות את מפלגת השלטון. "יש פה חבורה של שיכורי כוח, שכורתים את הענף שעליו הם יושבים"

השר להגנת העורף מתן וילנאי (העצמאות) מתח הבוקר (שלישי) ביקורת קשה על חברי סיעת הליכוד שעומדים מאחורי החוקים שנועדו להגביל את בית המשפט העליון ואשר עברו אתמול בקריאה ראשונה ובקריאה טרומית בכנסת. בראיון לגלי צה"ל אמר השר וילנאי כי בעקבות סירוב חברי סיעתו לתמוך ב"חוק גרוניס" ובחוק לשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים, מאיימים בליכוד לפגוע בתקציב הביטחון. לדבריו, "יש פה חבורה של שיכורי כוח, שלא מבינים שהם כורתים את הענף שעליו הם יושבים".

עוד בנושא:

קדימה: "דגל שחור מתנוסס מעל חוק גרוניס"
הכנסת אישרה שני חוקים לשינוי מבנה בית המשפט העליון
השר סער: לא להפיכת העליון לשלוחה של הרוב הפוליטי

בתום דיון סוער, אישרה אמש הכנסת בקריאה ראשונה את "חוק גרוניס" הסולל את דרכו של השופט אשר גרוניס לתפקיד נשיא בית המשפט העליון ובקריאה טרומית את החוק לשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים, שיאפשר רוב לנציגי הימין בוועדה. מההצבעות נעדרו ראש הממשלה בנימין נתניהו האבל על מות חמיו, שר הביטחון אהוד ברק וכן השרים בגין, וילנאי, כחלון, לבנת, סער, פלד, שלום ושמחון. השר דן מרידור שוהה בארגנטינה.

בקדימה הגיבו בחריפות להחלטות הכנסת. ממטה המפלגה נמסר בתגובה כי "דגל שחור מתנוסס מעל החוקים שאושרו בכנסת, בחסות נתניהו הנעדר וסיעת העצמאות הפחדנית". בהתאם לכך, הניפו מספר חברי כנסת מקדימה דגלונים שחורים לאחר ההצבעה, והוצאו על ידי אנשי משמר הכנסת. ממטה הליכוד נמסר בתגובה כי "הדגל השחור מתנוסס דווקא מעל חברי קדימה, שמשנים עמדתם בהתאם ליום בשבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully