וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של יוסי בובליל גנב נשק ונשלח ל-3 שנות מאסר

אביתר, בנו של פליט "האח הגדול", יוסי בובליל - הורשע בגניבת כלי נשק ובניסיון להעבירו לגורמים עוינים. בובליל הבן, שכבר מכיר מקרוב את מערכת המשפט, הודיע שיערער על עונשו

משפחת בובליל שוב מסתבכת עם הרשויות: בית הדין הצבאי ביפו גזר הבוקר (שני) שלוש שנות מאסר בפועל על אביתר בובליל, שהורשע בגניבת נשק מצה"ל. לפי כתב האישום שהגישה התביעה הצבאית, בובליל - בנו של כוכב הריאליטי, פליט "האח הגדול" יוסי בובליל - נטל את הנשק מהבסיס ללא רשות, תוך כוונה למכור אותו ל"ידיים עוינות". עורך דינו של בובליל הבן אמר אחרי הכרעת הדין כי בכוונתו מרשו לערער על העונש.

בשנה האחרונה פורסם כי בובליל הסתבך בעבירות שונות, נוסף על האישום בגניבת נשק: בין היתר הוא נשלח למעצר בית אצל הוריו באשקלון, אחרי שנחשד בגניבת תכשיטים באמצעות כרטיסי אשראי מזויפים. קודם לכן נחשד בפריצה.

בשנה שעברה, עוכב לחקירה אביו, יוסי, שנחשד גם בהעלמות מס כשעבד בבנייה, אחרי שרכבו פגע בשוטר שרכב על אופנוע בדרכו לבית המשפט. בובליל, שנסע מאחורי השוטר, התנגש בו מאחור במחלף גנות, והשוטר, מתחנת ראשון לציון, נפצע פצעים קלים-בינוניים.

בובליל טען שבתאונה נפגעו שני כלי הרכב, וכי השוטר נפצע קל מאוד - ואפילו עלה בכוחות עצמו לאמבולנס שהגיע לפנותו מזירת התאונה. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר בובליל בזמנו: "שני כלי הרכב נפגעו. השוטר פצוע קל, רק שפשוף קל. פצוע בינוני? לא, זה חארטה, אפילו לאמבולנס הוא לא היה צריך עזרה לעלות". הוא סיפר: "נסעתי לאט, כי הייתי בטוח שאני בכביש הלא נכון. מכסה המנוע שלי התעקם והלך לי הרדיאטור, אז הזמנתי גרר".

בהכנת הידיעה השתתף אמיר בוחבוט

עוד בנושא:
יוסי בובליל פצע שוטר בתאונה: ”אבקר אותו בכיף”
וגם חשוד בהעלמות מס; המשפחה "לא יודעת כלום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully