וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בובליל פצע שוטר בתאונה: "אבקר אותו בכיף"

אורי ערן ואיילה חננאל

6.7.2010 / 16:49

כוכב "האח הגדול" עוכב לחקירה, לאחר שפגע בשוטר שרכב על אופנוע ופצע אותו באורח קל-בינוני. בובליל לוואלה! חדשות: "נסעתי לאט, והוא צץ לי פתאום. פצוע בינוני? לא, זה חארטה. נגרם לו רק שפשוף"

כוכב "האח הגדול" יוסי בובליל עוכב היום (שלישי) לחקירה על ידי המשטרה, לאחר שרכבו פגע בשוטר שהיה רכוב על אופנוע בדרכו לבית המשפט. בובליל, שנסע מאחורי השוטר, פגע בו מאחור במחלף גנות המחבר בין כביש אשדוד-תל אביב. השוטר, מתחנת ראשון לציון, נפצע קל עד בינוני, והוא פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים אסף הרופא.

בשיחה עם וואלה! חדשות אמר בובליל: "שני כלי הרכב נפגעו. השוטר פצוע קל, רק שפשוף קל. פצוע בינוני? לא, זה חארטה. אפילו לאמבולנס הוא לא היה צריך עזרה לעלות. ישבתי וחיכיתי איתו רבע שעה. התאונה קרתה בראשון מחלף גנות. פתאום הוא צץ לי. נסעתי לאט, כי הייתי בטוח שאני בכביש הלא-נכון. אז הוא צץ לי פתאום. כתוצאה מהתאונה מכסה המנוע שלי התעקם והלך לי הרדיאטור, אז הזמנתי גרר".

בובליל הוסיף: "ברוך השם, הכל בסדר. אני מבסוט שגם אצל הבחור הכל בסדר... מה זה הכל בסדר? כואב לו פה כואב לו שמה, אבל גם אם זה מכות יבשות... כשהגיע האמבולנס, הוא עלה עליו בכוחות עצמו. לא חושב שיאשפזו אותו בכלל. השארתי לו טלפון. אם יאשפזו אותו, אני אבוא לבקר אותו בכיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully