וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחיטה או קונדס? חזיז הושלך לעבר בית הרב פינטו

רמי שני

14.11.2011 / 1:17

על רקע הפרסום אמש בחדשות ערוץ 10 על פיו התלונן הרב פינטו על סחיטה בפני הרשויות בארצות הברית, חזיז הושלך הערב לעבר חצר ביתו. נזק קל נגרם לרכוש ואין נפגעים

מעשה קונדס, או ניסיון איום? חזיז נזרק אמש (ראשון) לעבר ביתו של הרב יאשיהו פינטו באשדוד. איש לא נפגע אך נזק נגרם לשולחן בחצר הבית והמשטרה פתחה בחקירה. נכון לרגע זה טרם נעצרו חשודים במעשה.

יאשיהו פינטו נחשב למנהיג רוחני בקרב אנשי עסקים יהודיים בולטים, בישראל וברחבי העולם. מדי שנה מצטרפים אליו למסעו לקבר הרב אליעזר פאפו, מחבר הספר "פלא יועץ", דמויות בולטות במגזר העסקי. השנה נסעו עימו אנשי העסקים ג'קי בן-זקן ואילן בן-דב.

הרב החל את דרכו בקהילת שובה ישראל באשדוד, וכיום הוא מחלק את זמנו בין ישראל למנהטן - שם הוא מנהל קהילה גדולה של אנשי עסקים יהודיים. הרב נוהג לייעץ לאנשי העסקים לפני ביצוע עסקות, ובמקרים רבים משמש בורר בסכסוכים כספיים בין שותפים.

אמש התפרסם במהדורת החדשות של ערוץ 10 כי הרב פינטו התלונן בפני רשויות החוק בארצות הברית על נסיון סחיטה, לכאורה, במליוני דולרים. לטענת מקורבים לרב, כנופיית יהודים שקיימו קשרים בעבר עם הרב, איימה על הרב שתחשוף פרטים רפואיים חסויים על בן משפחתו של הרב וכן האשימה אותו כי הוא הטיל קללה על איש עסקים יהודי אמריקאי וניבא את מותו, דבר שהביא אותו להתאבד.

עוד על הרב פינטו:
"הרב של הטייקונים" בעד המחאה: "תומך בכל ליבי"
על החיבור בין הון, שלטון, מיסטיקה ורבנות
את מי הרב פינטו לוקח לטיול בחו"ל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully