וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרב של הטייקונים" בעד המחאה: "תומך בכל ליבי"

26.10.2011 / 13:28

הרב יאשיהו פינטו אשר בשירותיו השתמשו אנשי עסקים כמו נוחי דנקנר ואילן בן דב נפגש בסוכות עם אחת ממובילות המחאה החברתית דפני ליף והביע את תמיכתו. "המצב החברתי בישראל גרוע מאוד"

המחאה החברתית מקבלת חיזוק מגורם מפתיע, כאשר הרב של הטייקונים, יאשיהו פינטו, הכריז שהוא תומך בה. הרב נפגש עם דפני ליף בביתו באשדוד במוצאי חג סוכות והחמיא לליף על אופן ניהול המאבק.

"אני תומך במאבק החברתי בכל לבי וחש גאווה גדולה לראות שנשים מובילות את המאבק הזה, שלא היה כדוגמתו בהיסטוריה של ישראל", אמר הרב.

הוא הוסיף כי "המצב החברתי בישראל גרוע מאוד. נוצר מצב שבו מי שנולד עשיר יכול להתקיים בכבוד ופאר וכל השאר נאלצים להתמודד עם חובות גדולים לבנקים ועבודה בלי סוף כדי לסגור את המינוס. אנחנו רואים עוני רב בישראל, אנחנו רואים הזנחה בכל חלקי הארץ. זה מצב שחייב להשתנות".

פינטו גם אמר לליף כי "המאבק שאת מובילה הוא נקודת מפנה בחברה בישראל. הקהילה בראשה אני עומד, שובה ישראל, נעשה ככל שנידרש על מנת לסייע ולתמוך בהמשך המחאה ולמען עתיד טוב יותר לעם ישראל".

בשנים האחרונות אנשי עסקים רבים במשק הישראלי עולים לרגל לביתו של הרב ומתלווים אליו לנסיעתו השנתית לבולגריה. ביניהם ניתן למנות את שרי אריסון, נוחי דנקנר, ג'קי בן זקן וגם אילן בן דב, עליו אמר לאחרונה כי הוא "איש מיוחד" וכי נעשה לו עוול בתקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully