וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת נחנקה למוות בגן באריאל, הגננת נחקרה

יהושע בריינר

10.11.2011 / 17:17

התינוקת פונתה במצב קשה לבית החולים שניידר בפתח תקוה לאחר שאיבדה את הכרתה כתוצאה מחנק. מנהלת הפעוטון בו שהתה נחקרת כעת במשטרה, והסיבה למוות טרם ברורה

טרגדיה בשומרון: ליאל וסילביצקי בת השנה וחודשיים נחנקה למוות בפעוטון באריאל. התינוקת, בת יחידה להוריה, ככל הנראה נחנקה ואיבדה את הכרתה, ומאוחר יותר מתה בבית החולים. נסיבות המקרה טרם ברורות, והמשטרה חוקרת כעת את מנהלת המקום. ייתכן כי החנק נגרם כתוצאה ממזון שבלעה התינוקת.

המקרה אירע בשעות הצהריים, אז גילתה הגננת כי התינוקת איבדה את הכרתה כתוצאה מחנק. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה מתקדמות ופינו אותה לבית החולים שניידר בפתח תקוה כאשר היא מונשמת. סבתה של התינוקת התלוותה אליה לבית החולים, שם נאבקו הרופאים על חייה.

בעקבות האירוע, עוכבה מנהלת הפעוטון לחקירה בתחנת משטרת אריאל. בין היתר נחקר חשד לרשלנות מצדה, אך לאחר חקירה הוחלט כי היא תשוחרר לביתה, ללא תנאים מגבילים, למעט יצירת קשר עם הורי הפעוטה. במקביל ביקשו הוריה של התינוקת, עולים חדשים מברית המועצות, כי גופת בתם תנותח במכון לרפואה משפטית באבו כביר על מנת שממצאי הניתוח ישפכו אור על נסיבות המוות.

עובדת הסוציאלית של האגף לשירותים חברתיים במשרד הרווחה מלווה בשעות האחרונות את המשפחה. כמו כן, המועצה הדתית המקומית עומדת בקשר עם המכון המשפטי לצורך קביעת מועד הלוויה. בשעה זו נמצאים הוריה של התינוקת בביתם, שרויים באבל כבד, ואינם מעוניינים להתראיין לכלי התקשורת.

עוד בנושא:
ברל'ה ברל'ה צא החוצה: חילזון נכנס לאפו של ילד
תינוק ניצל ממוות בחולון לאחר שסבל מ"הרעלת מים"
תינוק מאושפז במצב קשה מאוד לאחר שנחנק בהנקה


לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully