וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של קצב: "נעשה לו עוול - חושש לחייו"

רמי שני

10.11.2011 / 12:10

חבריו ושכניו של הנשיא לשעבר משה קצב - שערעורו על הרשעתו באונס נדחה בבית המשפט העליון - עדיין מאמינים כי נעשה לו עוול וכי הוא חף מפשע. "אף אחד מהשופטים לא האזין לרחשי ליבו"

דוד מוטעי, חברו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב אמר היום (חמישי) לוואלה! חדשות כי הוא חושש מאוד לחיי קצב, שערעורו לבית המשפט העליון על עונשו והרשעתו באונס נדחה היום. "אני מכיר את משה קצב שנים רבות ואני חושב שנעשה לו כאן עוול. אף אחד מהשופטים לא האזין לרחשי ליבו ולא אמר שאולי יש משהו בדברים שמשה קצב אמר. אולי באמת הוא לא עשה את מה שהוא עשה". הוא הוסיף כי בכוונתו "לפנות לנשיא הנוכחי להעניק לו חנינה. אני מאוד חושש לחייו. אנחנו כאן לחזק אותו ולהגיד לו שאנחנו נלווה אותו כל השנים האלה, שלא יהיה רגע אחד לבדו".

נשיא המדינה לשעבר קצב הולך לכלא - סיקור מיוחד בוואלה!

מרץ 2011: בית המשפט המחוזי גזר 7 שנות מאסר על קצב
דצמבר 2010: בית המשפט מרשיע את קצב בשני מקרי אונס
מאי 2011: משה קצב מערער לבית המשפט העליון

משה קצב בבית המשפט , ערעור על פסק דינו, נובמבר 2011. עומר מירון
"אנחנו כאן לחזק אותו ולהגיד לו שאנחנו נלווה אותו כל השנים האלה, שלא יהיה רגע אחד לבדו". משה קצב/עומר מירון

רבים מתושבי קריית מלאכי סבורים אף הם כי הצדק לא יצא היום לאור וכי קצב אינו אשם. "אני חושבת שלא מגיע לו מה שקורה לו. הוא בן אדם טוב", אמרה צעירה תושבת העיר. "אני חושבת, לצערי, שבסוף הוא יכנס לבית סוהר. זאת בושה לעיר ולמדינה. כל העולם מסתכל עלינו עכשיו. היו צריכים לתת לו עבודות שירות וזה גם לא פייר כל המשפט הזה שהיה לו. למה המתלוננת נזכרה אחרי כמה שנים להתלונן נגדו? זה מבייש את התושבים ומשפיל. למה היא לא באה ואמרה את האמת מההתחלה".

אדלה טרוד, תושבת ותיקה בעיר מאמינה אף היא בחפותו של קצב. "אף אחד לא הוכיח שהוא עשה משהו. אף אחד לא ראה", אמרה טרוד. "אני מאשימה את הבנות. את הבחורות האלה. למה הן עושות לו ככה? למה הן רודפות אותו? הן קיבלו הרבה כסף, שיסתפקו בכך. אני הייתי שופטת אותן, למה עשו לו ככה. אני מכירה אותו מילדות. תמיד הוא כיבד אותי. אשתו היתה קליינטית שלי בחנות הצמר שלי".

הבוקר דחה בית המשפט העליון את ערעורו של קצב על הרשעתו ועונשו. בית המשפט קבע כי הראיות אינן מעלות ספק סביר בשאלת היעדר ההסכמה או השימוש בכוח. "לאישה יש זכות בכל עת לקבוע קווים אדומים. אפילו אם נתרשם שהייתה מעוניינת בקרבתו, ואפילו נניח, ואנחנו לא עושים זאת, שהיה ביניהם רומן, זה לא מעלה ספק בשאלת אי ההסכמה או השימוש בכוח", ציינה השופטת נאור והוסיפה כי "אין ראיה שמחזקת את תזת היחסים בהסכמה. הראיות האובייקטיביות ביחס לאונס במלון תומכות בגירסת א'. לגבי האונס בלשכתו, לא יכולים לקבוע מה קרה בדיוק, אולם חומר הראיות אינו מעלה ספק סביר. הערעור על האונס נדחה. קצב אנס את א'. גם הערעור על מעשה מגונה בכוח ב-'א נדחה".

  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully