וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה לגנוב אופנוע - ושכח את תעודת הזהות בזירה

קובי דוד

9.11.2011 / 19:20

תושב נצרת נדהם למראה השוטרים שהגיעו אל פתח ביתו לאחר שכשל בניסיון גניבת אופנוע בנצרת עילית. אז הסתבר לו, שהארנק שהותיר במקום הוביל את המשטרה אליו, בקלות יתרה

נפל לבור שהוא עצמו חפר: תושב נצרת בשנות ה-20 לחייו נעצר השבוע בחשד שניסה לגנוב אופנוע שחנה באחד הרחובות בנצרת עילית. מעצרו של החשוד התאפשר לאחר שצוות הפיקוח הלילי של עיריית נצרת עילית, שסייר בזירת האירוע, הבחין באופנוע כשהוא מוטל על שפת הכביש, ולצדו מונח ארנקו של החשוד.

"כשהתקרבנו למקום התברר כי זמן קצר קודם לכן היה ניסיון לגנוב את האופנוע, שהיה קשור עם שרשרת ומנעול לעמוד תאורה ברחוב", סיפר אחד הפקחים שסיירו במקום, "כפי הנראה הגנב שבר את המנעול ועל האופנוע היו סימנים המעידים כי היה ניסיון לחבל בסוויץ'. מיד הבנו כי מדובר בארנק של החשוד, שנפל לו במהלך הניסיון לגנוב את האופנוע".

הפקחים הזעיקו מיד למקום ניידת משטרה כדי לאתר את החשוד. "השוטרים שהגיעו למקום בדקו את הארנק והתברר שהוא מכיל כמה מאות שקלים ותעודת זהות של החשוד, שטמן לעצמו מלכודת", סיפר הפקח. מכאן אופן החקירה היה פשוט וקל. השוטרים הגיעו עוד באותו הלילה לכתובת ביתו של החשוד, כפי שהופיעה בתעודת הזהות.

בעל האופנוע, שלא היה מודע לכל המהומה שהתרחשה באותו הלילה, נתבקש להביא את האופנוע לתחנת המשטרה לצורך עריכת בדיקת טביעות אצבע של החשוד. "אני שמח שהאופנוע לא נגנב ולא נגרם לו נזק רציני מלבד כמה שריטות כתוצאה מן הנפילה", אמר באושר. בפיקוח העירוני מציינים, כי לאחרונה התרחשו בעיר מספר אירועים של גניבות רכבים וייתכן שהחשוד קשור לאירועים אלו. משטרת נצרת עילית פתחה בחקירת האירוע וכנגד החשוד נפתח תיק פלילי על גניבת רכוש פרטי של אדם.

עוד בנושא:
גניבות רכב: ירידה בדרום, עלייה בירושלים
השודד נלחץ, והשליך ציורים בשווי 100 מיליון אירו
צפו: תועד במצלמות האבטחה גונב סלולרי מפאב

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully