וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בן שנתיים נעלם ממכונית, האב חושד באם

ג'וליה ביריוקובה השאירה את בנה סקיי ברכב והלכה להביא דלק. כששבה - לא היה שם. האב, סולומון מטלוולה, המצוי בהליכי גירושין, פקפק בגרסתה - אך עד מהרה התברר שגם הוא לא בדיוק מלאך

עוד מקרה בסגנון קייסי אנתוני? הרשויות במדינת וושינגטון שבמערב ארצות הבירת ממשיכות היום (שלישי) בסריקות נרחבות בעיירה בלוויו, בחיפוש אחר סקיי מטלוולה בן השנתיים, שנעלם ביום ראשון האחרון ממכוניתה של אמו. האם, ג'וליה ביריוקובה בת ה-30, סיפרה כי כי עזבה את הילד במכונית לאחר שהדלק אזל, והיא נאלצה ללכת ברגל כקילומטר וחצי לתחנת דלק. היא לקחה עמה את אחותו בת הארבע של סקיי, וכששבה, לדבריה, לא היה הילד במכונית.

במשטרה המקומית אמרו כי בשלב זה "בודקים את כל כיווני החקירה" לגבי נסיבות היעלמות הילד, וכי "לא פסלנו אף אפשרות - היעדרות, חטיפה או עבירה אחרת". עובדה מחשידה היא שבמכונית לא נמצא מכל כלשהו שבו הובא דלק - עובדה המעמידה בצל את סיפורה של האם. אך את עיקר החשדות כלפי האם, בשלב זה, משמיע האב, סולומון מטלוולה בן ה-36, המצוי בשנה האחרונה בהליכי גירושים ממנה, שגלשו לסכסוך משפטי מר, בין היתר על המשמורת על שני הילדים (השניים היו עד כה ברשות האם, אולם בעקבות היעלמות סקיי הועברה גם אחותו לעת עתה לידי רשויות הרווחה, עד לבירור נסיבות המקרה).

סולומון מטלוולה עם בנו סקיי בן השנתיים, שנעלם במדינת וושינגטון. AP Photo/Courtesy Solomon Metalwala, AP
סקיי עם אביו סולומון, בתמונה שסיפק האב לעיתונאים/AP, AP Photo/Courtesy Solomon Metalwala

בשיחה עם עיתונאים במשרדו של עורך דינו, טען מטלוולה כי סיפורה של אשתו "מוזר". הוא תהה מדוע לא לקחה את הפעוט עמה, ולאחר היעלמותו, מדוע לא קראה לעזרה או דפקה על הדלתות הסמוכות. "אני לא מבין מדוע היא השאירה תינוק באוטו", תהה. "הסיפור כולו מתמיה".

כבר נשכח במכונית בעבר

ואולם, עד מהרה גילו אמצעי התקשורת בארה"ב כי אין זו הפעם הראשונה שסקיי הקטן הושאר לבד במכונית. ברשומות בתי המשפט המקומיים מתועד מקרה שאירע בדצמבר 2009, אז השאירו בני הזוג - שאז עוד חיו יחד - את סקיי, שהיה אז רק בן שלושה חודשים, למשך כמעט שעה לבדו במכונית, בקור של שלוש מעלות מתחת לאפס, במגרש חניה של חנות כלבו "טארגט", בזמן שערכו קניות. הם הוזעקו לבסוף למקום על ידי המשטרה, לאחר שעוברי אורח התלוננו על הילד שנשכח ברכב, וטענו כי "לא רצו להעיר אותו", וכי הוא הושאר לרבע שעה בלבד. אולם סרטון מצלמת אבטחה הוכיח שהתינוק נותר לבדו במכונית 55 דקות תמימות. על שני בני הזוג נגזרו בעקבות זאת 40 שעות עבודות שירות והם חויבו להשתתף ב"קורס הורות" בן עשרה שיעורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סולומון מטלוולה משוחח עם עיתונאים על בנו בן השנתיים סקיי, שנעלם. AP Photo/Ted S. Warren, AP
"הסיפור כולו מתמיה". האב סולומון משוחח עם עיתונאים/AP, AP Photo/Ted S. Warren

בעקבות המקרה גם נברו כלי התקשורת המקומיים בעברם של שני בני הזוג, שחיו יחד במשך 14 שנה - מאז היה סולומון בן 21 וג'וליה תלמידת כיתה י' (לפי עדות אמה של ג'וליה, השניים התחנתנו לבסוף ב-2003, במטבח ביתה, כדי למנוע את גירושו של סולומון לפקיסטן, מולדתו). קטעים שנחשפו ממסמכי המאבק המשפטי המתנהל ביניהם בשנה האחרונה חשפו עובדות נוספות המעידות על הסביבה הלא בריאה, בלשון המעטה, בה גדלו שני הילדים. בין היתר, אותרו גם עדויות לכך ששני הילדים סבלו מחב?ו?רות שייתכן שנבעו ממכות שקיבלו מהאב - אולם פרקליטיו טענו כי הוא זוכה מכל אשמה בחשדות אלו. ג'וליה גם התלוננה כי סולומון היכה אותה, וכי הוא סובל מ"בעיית כעס קשה". סולומון, מנגד, חשף כי האם סבלה מ"בעיות נפשיות" ואף אושפזה באשפוז כפוי ב-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully