וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאיר עקבות: פורץ הותיר רכבו בזירת הפשע ונתפס

8.11.2011 / 11:50

תושב טייבה נעצר בחשד שפרץ לדירה באבן יהודה לאחר שהמשטרה איתרה אותו באמצעות רכבו, אותו הותיר בזירת הפשע. שכנים הבחינו בפורץ ולכן נאלץ כנראה לנטוש ללא רכבו. ומה עם השלל?

הפורץ שאינו נוצץ: תושב טייבה נעצר אתמול (שני) בחשד שפרץ לדירה באבן יהודה לפני כשבועיים. אמנם פריצות הן לצערנו דבר שכיח במחוזותינו, אך האופן שבו נעצר החשוד בפעם הזו מעורר תמיהה: המשטרה איתרה את הפורץ לאחר שהותיר את רכבו במקום ביצוע הפשע.

לפני כשבועיים, בשעות הערב, הגיע הפורץ ברכבו הפרטי לדירה באבן יהודה, ככל הנראה על מנת שיוכל להעמיס את השלל הרב שתכנן לגנוב ולהסתלק במהירות מזירת הפשע. אלא שבמהלך "עבודתו" הבחינו בפורץ שכנים המתגוררים בסמוך והחלו לדלוק אחריו כשהם צועקים לעברו לעצור. הפורץ, שנתפס בשעת מעשה, נבהל מהקריאות סביבו והחל להימלט מהמקום, אלא שהוא שכח שהגיע ברכב ונמלט ברגלו בעוד מכוניתו נשארה בסמוך לדירה שנפרצה.

שוטרי תחנת נתניה שהגיעו למקום תפסו את הרכב ותוך מספר דקות היו בידיהם כל פרטיו האישיים של בעליו וכעבור זמן קצר הוא נעצר וישב בחדר החקירות של המשטרה בחשד שפרץ לבית. בעל הרכב הכחיש את המיוחס לו וסיפר לשוטרים כי מכר את רכבו זמן קצר קודם לכן. הוא אף הציג לשוטרים חוזה ממכירת הרכב. השוטרים ביצעו פעולות חקירה נוספות ואתמול איתרו את בעליו החדשים של הרכב, צעיר בן 24 תושב טייבה. הוא נעצר ובחקירתו טען כי רכבו בכלל נגנב. לחוקרים סיפר כי למעשה היה בחו"ל בזמן שאירעה הפריצה וכלל לא ידע שרכבו נגנב. החשוד נעצר והיום יובא לבית משפט השלום בנתניה, שם יבקש נציג המשטרה להאריך את מעצרו.

עוד בנושאים דומים:
כתב אישום הוגש נגד חוליית שודדי בתים מקריית גת
מצא ממי לגנוב: בכיר משטרה בדימוס הפתיע פורץ
משפחה חורגת: הורי הפורץ הציעו פיצוי כספי לקרבן

  • עוד באותו נושא:
  • פריצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully