וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום הוגש נגד חוליית שודדי בתים מקריית גת

רמי שני

24.10.2011 / 18:58

כתבי אישום חמורים הוגשו נגד שבעה חברי חוליה שנהגו לפרוץ לדירות יוקרה בירושלים, רמת גן וקריית גת. שבעת החברים נהגו לאסוף מידע על בעלי הדירות ולשכפל את מפתחות הבתים

דוד אילוז, בן 30 מקריית גת, הואשם היום (שני) בהפעלה של כנופיית שודדי בתים, בת שבעה חברים, שפעלה בכל רחבי הארץ. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, אילוז הנהיג את חברי החוליה שפעלה בקריית גת, ירושלים ורמת גן, ונהגה לפרוץ לדירות יוקרה. כתב האישום מייחס להם עבירות של התפרצות, גניבה, סחר ברכוש גנוב ועוד.

עוד בנושא
מצא ממי לגנוב: בכיר משטרה בדימוס הפתיע פורץ
היכו ניצול שואה, כלאו כלבו במקפיא - ונשלחו לכלא
משפחה חורגת: הורי הפורץ הציעו פיצוי כספי לקרבן

מכתב האישום עולה כי לכנופייה הייתה דרך פעולה קבועה ולחבריה היו תפקידים קבועים בתכנון ובביצוע הפריצות. היו בהם למשל אנשי מודיעין, שתפקידם היה לנצל קשרי ידידות עם גורמים שונים בענפי הובלה ואבטחה, כדי לאתר בתים של בעלי הון. אותם גורמים, נהגו לספק מידע בעניין הובלות של בתים בעלי תכולה יקרת ערך או באשר למועדים בהם בני הבית אינם נמצאים בו. בחלק מהמקרים אף הצליחו אנשי המודיעין לשכפל את מפתחות הבתים (באמצעות המובילים) ולהעבירם לחברי הכנופיה. אחרים היו אחראים על תצפיות לקראת הפריצה, הגניבות עצמן והעמסת הציוד על כלי רכב.

פעילות הכנופיה נחשפה במהלך חקירה אחרת לגמרי, של סחר בדרכונים, ביחידת החקירות המרכזית של מרחב לכיש של המשטרה. אחד מחברי הכנופיה נתפס כשעל גופו דרכונים אותם ביקש להבריח לחוץ לארץ, כדי להעבירם לגורמים שביקשו להכניס לארץ אנשים ללא אשרות כניסה. במקביל, הגיע לידי החוקרים מידע על פריצות שנעשות בדרכים מתוחכמות לבתים ודירות יוקרה. החוקרים החלו באיסוף ראיות נגד חברי הכנופיה, ולבסוף נעצרו השבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully