וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא ממי לגנוב: בכיר משטרה בדימוס הפתיע פורץ

22.10.2011 / 10:51

בעל דירה ברעננה, ניצב משנה בדימוס, הוזעק על ידי שכניו ששמעו אזעקה בביתו. הוא הגיע במהירות, דלק אחרי הפורץ ותפס אותו, אך נפצע באורח קל מדקירות הפורץ, שיובא היום להארכת מעצר

טעות של בית כלא: מכל הבתים ברעננה, בחר הלילה (שבת) פורץ לגנוב דווקא מדירתו של ניצב משנה בדימוס במשטרה. הנצ"מ הפתיע את הפורץ ותפס אותו לאחר מרדף קצר ברחוב, והיום (שבת) הוא יובא להארכת מעצרו.

עוד פורצים חסרי מזל:
השודדים התעסקו עם הסבתא הלא נכונה
תל אביב: שני פורצים נתפו בבתים לאחר שנרדמו במהלך הפריצה

אתמול בסביבות השעה 21:00 החלה האזעקה לפעול בביתו של תושב רעננה, בן 63, לוחם מג"ב לשעבר שבתפקידו האחרון במשטרה שירת במטה הארצי בדרגת ניצב משנה. הבית היה ריק בעוד המשפחה מתארחת באותה שעה אצל חברים בעיר, אך השכנים מיהרו להזעיק את בעל הבית. כשזה הגיע לדירתו גילה כי הדלת נעולה מבפנים. אחד השכנים הפנה את תשומת לבו לסולם שהשתלשל מאחד מחלונות הבית, ואז הבחין השוטר בדימוס באדם שרץ בחדר המדרגות ונמלט.

האיש החל לדלוק אחר הפורץ ולאחר מרדף קצר לאורך הרחוב הצליח לתפוס אותו. בשלב זה שלף הפורץ חפץ חד, כפי הנראה אולר, ודקר אותו בבטן התחתונה. אולם האיש לא הרפה ממנו, וקרא לשכנים להזעיק עזרה. כוחות של משטרת כפר סבא, בפיקודו של הקצין התורן, רפ"ק מאיר נווה, הגיעו למקום ועצרו את החשוד בפריצה, נרקומן בשנות ה-50 לחייו. בידיו נמצא תיק שהכיל תכשיטים שככל הנראה הספיק ליטול עמו.

אשר לבעל הדירה, הוא פונה לבית החולים "מאיר" בכפר סבא, כשהוא פצוע באורח קל כתוצאה מהדקירות.

לפניות לכתבת: mor_shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully