וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם בניסיון לרצוח זוגתו: "אני לא יכול, חייב"

רמי שני

7.11.2011 / 20:31

תושב שדרות בן 23 ניסה לחנוק את זוגתו למוות בעת שישנה, כך עולה מכתב האישום. לאחר שהצליחו השוטרים לחדור לחדר השינה, ניסה לדקור אותם. זוגתו מעידה כי מוקדם יותר אמר לה שהוא מפחד

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (שני) כתב אישום נגד תושב שדרות בן 23, בגין עבירות של ניסיון רצח, חבלה של ממש, פציעה בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות שביצע כלפי בת-זוגו בביתה לפני חמישה ימים.

מכתב האישום עלה כי הצעיר נהג לישון מדי פעם בפעם בביתה של זוגתו, אותו היא חולקת עם אמה. הצעירה העידה שבליל רביעי האחרון הגיע הצעיר לביתה, ולאחר שנעלה את דלת חדרה באותו ערב גרס הצעיר כי הוא מפחד, אך סירב לפרט את הסיבות לכך. שניות לפני שהניח כרית על ראשה והחל לחנוק אותה, אמר "אני לא יכול, אני לא יכול, אני חייב".

תוך כדי שניסתה להתנגד שמעה אמה של הצעירה את צעקותיה וחשה לחדרה, אך גילתה כי הדלת נעולה. בשל כך התקשרה האם לתחנת המשטרה, וביקשה כי תישלח ניידת במהירות. שני השוטרים שהגיעו למקום ניסו לפרוץ לחדרה דרך החלון, אך משהבחין בהם הצעיר נטל סכין – וניסה לדקור את זוגתו, שהייתה אז במצב של עילפון מעוצמת החניקה. בדיוק בשלב זה עלה בידי השוטרים להיכנס לחדר השינה והסיחו את דעתו של הצעיר, שניסה לדקור גם אותם. לאחר מאבק, עלה בידי השוטרים להשתלט עליו – והוא נעצר והובא לתחנת המשטרה. הצעירה נפגעה באורח קשה מהתקרית, אך הובאה לבית החולים ושוחררה לאחר שקיבלה טיפול רפואי.

עוד באותו נושא
חשד: היכה ודחף אשה, שמתה כעבור מספר שעות
החשוד בניסיון לרצוח את אשתו יישלח לבדיקה נפשית
תקיפת הצעירה בת"א: כך תכנן החשוד את המעשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully