וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בניסיון לרצוח את אשתו יישלח לבדיקה נפשית

קובי מנדל ואריאל נוי

29.5.2011 / 0:30

גבר מזכרון יעקב נחשד בכך ששיסף את גרונה של אשתו, כבת 80 "כדי לגאול אותה מייסוריה". אמש הוארך מעצרו ב-8 ימים והוא צפוי להישלח לבדיקה פסיכיאטרית

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד)

בית המשפט השלום בחיפה האריך אמש (שבת) בשמונה ימים את מעצרו של תושב זכרון יעקב, בן 85, החשוד בכך שניסה לרצוח את אשתו בת ה-80 בביתם. החשוד טען כי ביקש לגאול את אשתו מייסוריה בשל מחלתה. בית המשפט קבע כי במהלך ימי המעצר הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית.

בצהריי יום שבת הוזעק צוות מד"א לזכרון יעקב לאחר שנתקבלו דיווחים על אישה שגרונה שוסף. בן זוגה, החשוד במעשה, נמצא במקום, כשעל פי החשד הוא מטושטש תחת השפעת תרופות. מצבם של האישה והבעל הוגדר בינוני. הם פונו לקבלת טיפול בבית החולים הלל יפה בחדרה. מהמשטרה נמסר מוקדם יותר כי הרקע למעשה, הוא רצונו של הבעל לגאול את אשתו מייסוריה בשל מחלתה.

שוטר סיור מתחנת זכרון יעקב שהגיע לדירה פרץ את חלונה והצליח להזעיק למקום כוחות מגן דוד אדום ושוטרים נוספים. "מדובר בבני זוג שאינם מוכרים למשטרה. אין ספק שהפעילות המהירה של השוטרים הביאה להצלת חיי בני הזוג ובכך נמנע למעשה אירוע רצח בתוך המשפחה", מסר מפקד תחנת זכרון יעקב במשטרה, סגן ניצב איתן משה לוואלה! חדשות. לדבריו, הידיעה על ניסיון הרצח התקבלה לאחר שהבעל שלח מייל לילדיו השוהים בחו"ל, בו הודיע כי הוא הולך לרצוח את אמם ולגאול אותה מייסוריה בשל מחלותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully