וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בפגיעת רכבת בטרקטורון ליד כפר ויתקין

רכבת שנסעה באזור כפר ויתקין פגעה בטרקטורון שמסיבה לא ברורה היה על הפסים. צוות מגן דוד אדום קבע את מותם של שני רוכביו. בעקבות זאת, הופסקה תנועת הרכבות בין בנימינה לתל אביב

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד)

טרגדיה בשרון: שני רוכבי טרקטורון נהרגו הערב (שני) באזור כפר ויתקין, כשרכבת פגעה בטרקטורון עליו רכב אחד מהם והיה על הפסים. לצוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותם. מדובר ברכבת שיצאה מבאר שבע לעכו. מחקירה ראשונית של האירוע, עולה כי שני טרקטורונים, על כל אחד מהם שני רוכבים, נסעו באזור מסיבה שאינה ברורה, ואחד הטרקטורונים, שניסה לחצות את המסילה נתקע עליה. רוכבי הטרקטורון התקוע ירדו ממנו, ורוכב אחד מהטרקטורון התקוע ורוכב מהטרקטורון השני ניסו לחלצו מהפסים. רכבת שהגיעה במהירות גבוהה ניסתה לבלום כשהבחינה במתרחש על הפסים, אך לא הצליחה בשל המהירות הגבוהה. נוסעי הטרקטורון ככל הנראה לא הבחינו בהתקרבות הרכבת והיא פגעה בהם והם נהרגו במקום. מהמשטרה נמסר כי נבדק חשד שהטרקטורון היה גנוב.

בעקבות כך, סגרה המשטרה את שתי המסילות בין בנימינה לתל אביב, ועל כן הושעתה בשעה זו תנועת הרכבות בין בנימינה לתל אביב, בשני הכיוונים.

הרוגים בתאונת רכבת בכפר ויתקין, נובמבר 2011. שלומי גבאי
שני הרוכבים נהרגו במקום/שלומי גבאי

לפני כשלושה חודשים נהרג אדם מפגיעת רכבת סמוך לשכונת רמות בבאר שבע. צוותי מגן דוד אדום ואיחוד הצלה קבעו את מותו, והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

באוקטובר האחרון נפצעו שני עובדי הרכבת באורח קל, מפגיעת קטר שנסע אחורנית, שהתנגש בקרון שעמדו בו בתחנת רכבת לב המפרץ. משטרת זבולון ומשרד התחבורה פתחו בחקירת האירוע.

אך תאונת הרכבת החמורה והזכורה ביותר השנה אירעה באפריל האחרון, כששתי רכבות דו-קומתיות התנגשו בסמוך לתחנת הרכבת בנתניה, בתאונה בה נפצעו 65 בני אדם – כולם באורח קל.

עוד בנושא
65 פצועים קל בהתנגשות רכבות סמוך לנתניה
עובדי הרכבת לשר כץ: ”פעל מיידית לשיפור הבטיחות”

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully