וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הרכבת לשר כץ: "פעל מיידית לשיפור הבטיחות"

ועדי עובדי הרכבת יצא בקמפיין רדיופוני הקורא לשר התחבורה לפעול מיידית לשיפור הבטיחות, על ידי אימוץ הסטנדרט האירופי בתחומי התשתיות, הטכנולוגיה ושעות העובדים

עובדי רכבת ישראל פתחו בקמפיין רדיופוני, בו הם קוראים בצורה נחרצת לשר התחבורה, ישראל כץ, לסייע להנהלת הרכבת ולעובדים, להגיע להסכם בנושא בטיחות הרכבת ולהתחיל ביישומו.

"בכל יום אני מסיע אתכם לעבודה, את החיילים שנוסעים לבסיסיים, את הילדים שלך וגם את הילדים שלי.האחריות עלי גדולה", אומר בתשדיר מוביל הקמפיין, טל דקל, אשר עובד כנהג ברכבת ישראל זה 16 שנים. "הבטיחות נמצאת אצלי במקום הראשון, אבל את הבטיחות תמיד צריך לשפר. אנו קוראים לשר התחבורה לאמץ את סטנדרט הבטיחות האירופאי בתחומי התשתיות, הטכנולוגיה ושעות העבודה. הנוסעים הם ילדנו. ורכבת ישראל היא הרכבת של כולנו."

רכבת ישראל בתחנה. שלומי גבאי
"אנו קוראים להנהלת הרכבת ולשר התחבורה לזנוח שיקולים זרים ורצון להפריט את הרכבת הלאומית היחידה לטובת בעלי ההון, ולהמשיך לפתח באמצעות חברת רכבת ישראל את שירותי הרכבת לפריפריה"/שלומי גבאי

"העובדים הם אלו הנמצאים בחזית ואחראים לבטיחות הנוסעים בכל נסיעה", אנרה גילה אדרעי, יו"ר ועד עובדי הרכבת. "בשנים האחרונות חלה שחיקה בבטיחות הרכבת עקב קיצוצים בשדרוג הטכנולוגי, בהצטיידות תשתיתית , הקפאה ואף קיצוץ בכוח אדם. סטנדרט הבטיחות האירופי על כל חלקיו צריך להוות מודל לבטיחות ברכבת ישראל וצריך להיות מיושם כמכלול".

"אנו קוראים להנהלת הרכבת ולשר התחבורה לזנוח שיקולים זרים ורצון להפריט את הרכבת הלאומית היחידה לטובת בעלי ההון, ולהמשיך לפתח באמצעות חברת רכבת ישראל את שירותי הרכבת לפריפריה ולאזרחי ישראל שהינם הבעלים האמיתיים של רכבת ישראל. אנו מדגישים כי רק ביצוע התוכנית בשיתוף הדדי של העובדים וההנהלה יוכל להפוך את יישומה לאיכותי ולאורך זמן", הוסיפה אדרעי.

עובדי הרכבת דורשים לבסס את הניסיון והמקצועיות של הנהגים, תיקון התשתיות והמסילות, תגבור מערך הקרונות והקטרים, שיפור ועיבוי מערך הבקרה והפיקוח, ביטול הקפאת קליטת העובדים ואיוש התקנים הנדרשים לתחזוקה ולתפעול וכן תקצוב מיידי ורכישת חלקי חילוף לביצוע תחזוקה על פי תקני יצרן.

עוד בנושא:
איטליה תלמד את ישראל איך להפעיל רכבת
”מהפכת הבטיחות”: רשות חדשה תפקח על הרכבת
"רכבת ישראל לא תמשיך להתנהל כמו מכולת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully