וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מתגבשת רשימה של יאיר לפיד לכנסת?

פנחס וולף ואמילי גרינצוויג

7.11.2011 / 0:14

העיתונאי הבכיר ממשיך בהכנות לכניסה לזירה הפוליטית, והוא נמצא במגעים עם ראש עיריית הרצליה גרמן ועם קרנית גולדווסר - כך לפי ערוץ 10. לפיד הגיב בביטול: "גם ליידי גאגא ברשימה"

לפיד בונה לו מחנה? העיתונאי ומנחה התכנית "אולפן שישי" בערוץ 2, יאיר לפיד, ממשיך בהכנותיו לקראת כניסה לזירה הפוליטית – כך פורסם אמש (ראשון) בערוץ 10. על פי הפרסום, יאיר לפיד החל לאסוף סביבו שורת דמויות ציבוריות, בהן קרנית גולדווסר, רעייתו של אודי שנהרג בגבול לבנון ב-2006, נחטף והוחזר בעסקת חילופי השבויים ב-2008, מפקד מחוז ירושלים במשטרה לשעבר, ניצב מיקי לוי, ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן, הפעיל החברתי הרב שי פירון ומנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, איתן חי-עם.

יאיר לפיד בדרך לפוליטיקה?
ח”כ שאמה: לזרז את ”חוק לפיד” בעקבות דבריו
"דגן נפגש עם יאיר לפיד בדרך לפוליטיקה"

יאיר לפיד. אביב חופי
אוסף לעצמו ראש עירייה וניצב במשטרה? יאיר לפיד/אביב חופי

עוד דווח כי מאמציו של לפיד נעשים מתחת לפני השטח ובסתר, בעיקר בשל העובדה שהוא עדיין מועסק כעיתונאי ב"ידיעות אחרונות" ובערוץ 2, ומתוך רצונו להמשיך להחזיק בתפקידים אלו, ללא העלאת חשד לניגוד עניינים. בערוץ 10 דווח עוד כי על פי סקרים פנימיים שנערכו בקרב מפלגות שונות, מפלגתו של לפיד עשויה לזכות למספר מנדטים דו ספרתי. לפיד עצמו הגיב בזלזול לפרסומים, ואמר לוואלה! חדשות כי "גם ליידי גאגא, ציפי פרימו מחולון וטום החתול המדבר איתי ברשימה". גם המוזכרים בפרסום לא מיהרו לאשר אותו. קרנית גולדווסר סירבה לאשר את הדיווח. תגובתו של מיקי לוי: "אני לא יודע על מה אתם מדברים".

גורמים בתעשייה לא התלהבו, בלשון המעטה, למשמע הדיווחים. חברת מועצת הרשות השנייה, רונית אנטלר, דרשה אמש את כינוסה הדחוף של המועצה לדיון בנושא לפיד. "עיתונאי שרוצה להיות פוליטיקאי יואיל להתפטר מהערוץ שלו אחוזי רייטינג דו-ספרתי, וילך כבר לפוליטיקה. השימוש הציני שעושה על המסך, מדי ערב, הוא לצנינים", אמרה אנטלר.

מנכ"ל חדשות 2 לשעבר, שלום קיטל, התייחס לשאלת מעבר עיתונאים לפוליטיקה בסוף השבוע. באירוע שבתרבות בבאר שבע אמר קיטל כי "באופן כללי עיתונאים בכירים צריכים לעבור לפוליטיקה אם הם רוצים. הם הופכים לפוליטיקאים טובים ואנחנו רוצים אנשים טובים בפוליטיקה". בהתייחס לשאלת מעברו של יאיר לפיד הוסיף כי "יאיר לפיד פשוט לא מחליט. מצד אחד כולם יודעים על הפעילות הפוליטית מצד שני הוא ממשיך לשבת על כס מגיש אולפן שישי. את הדבר הזה צריך לסיים, הוא צריך להחליט".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

(עדכון ראשון: 22:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully