וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דגן נפוח, מחבל במדינה ורוצה להפיל את רה"מ"

ערוץ 10 ציטט בכירים במערכת הפוליטית, שתקפו את התבטאויותיו של ראש המוסד לשעבר מאיר דגן - ואת מניעיו. "הוא נפגש עם יאיר לפיד. הוא הולך לפוליטיקה", אמרו. "השתן עלה לו לראש"

בכירים במערכת הפוליטית יצאו במתקפה חסרת תקדים נגד ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן, ונגד התבטאויותיו. בתכנית "השבוע" עם גיא זהר בערוץ 10, הביאו אמש (שישי) העיתונאים צ'יקו מנשה ורביב דרוקר ציטוטים חריפים ביותר מצד מקורות בכירים, שהעלו ביקורת לגבי פועלו של ראש המוסד לשעבר ושאלות באשר למניעיו.

"דגן בא מתוך נפיחות עצמית שאין לה תוכן. במשך שמונה שנים הוא היה אחראי על עצירת הגרעין האירני - אך הגרעין האירני לא נעצר", אמרו הבכירים. "השתן עלה לו לראש. הוא השתגע כשלא קיבל את ההערכה שרצה (...) דגן חסר כישורים מדיניים לחלוטין. יש לאדם הזה הרבה בעיות". עוד הוסיפו ואמרו כי ראש המוסד לשעבר "היה נגד ההליכה למסלול הסורי בוויכוח שמתנהל בשנים האחרונות; הוא היה נגד פשרות משמעותיות לפלסטינים. אנחנו לא מבינים מאיפה כל זה בא".

"נפגש עם יאיר לפיד; כנופייה שרוצה לשנות את החוק"

בנוגע להתבטאויותיו של ראש המוסד, בהן קרא לדרג המדיני להימנע מתקיפה צבאית באירן, אמרו הגורמים: "יש פה דבר מעוות ולא תקין. הדיון לגיטימי - אבל הוא צריך להתבצע בדלתיים סגורות. מי שמחליט זה לא הפקידים. דגן פוגע בסודות מדינה ומבטל את האופציה לתקוף, המשוגע הזה". לדבריהם, אסור למי שכיהן בעבר כראש המוסד להחליש מהלכים מדיניים: "מדובר בחוסר אחריות לאומית - וסכנה לניהול המדינה. מה שהוא עשה - זה מעשה חבלה".

באשר להחלטתו של דגן להתראיין בתקשורת זמן קצר לאחר סיום תפקידו, העלו הבכירים טענות לגבי מניעיו: "אנחנו יודעים בוודאות שהוא הולך לפוליטיקה. הוא נפגש עם יאיר לפיד - ועשה עוד דברים", אמרו. "אם דגן רוצה - שיילך לפוליטיקה, אבל שלא יפגעו בפרופיל ההרתעה של ישראל" הוסיפו. "המטרה של הכנופיה הזו היא 'להוריד' את ראש הממשלה המכהן. גם אם תחול על דגן תקופת הצינון, הם ינסו לשנות את החוק".

(עדכון ראשון: 20:50, 03.06.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully