וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשודים במעילה בכספי מפלגת "קדימה"

25.10.2011 / 22:08

במשטרה מייחסים לחשודים, ובהם גזבר המפלגה יצחק חדד, עבירות כגון גניבה בידי מנהל, מרמה והפרת אמונים, קבלת שוחד ועבירות נוספות. הפרשה אירעה, כפי הנראה, במהלך הפריימריז ב-2008

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו)

מעצרם של החשודים במעילה בכספי מפלגת קדימה, ובהם גזבר המפלגה יצחק חדד, הוארך היום (שלישי) בבית משפט השלום בראשון לציון. מעצרו של חדד הוארך בחמישה ימים, וכך גם מעצרו של רואה החשבון החשוד בפרשה, שעל שמו הטיל בית המשפט צו איסור פרסום. מעצרו של איש המחשבים של המפלגה חנוך חזין הוארך בשלושה ימים.

עוד בנושא
גזבר קדימה נחקר בחשד לגניבה מכספי המפלגה
אנשיו של שאול מופז פקדו אלפי חרדים ל”קדימה”

הארכת מעצר לגזבר מפלגת קדימה איציק חדד על החשד של גנבת כספי המפלגה, אוקטובר 2011. דרור עינב
יצחק חדד בבית המשפט, היום/דרור עינב

השלושה נחקרו היום ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בעקבות תלונה שהגישה המפלגה. במשטרה מייחסים להם עבירות כדוגמת גניבה בידי מנהל, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד ועבירות נוספות.

על פי החשד, המעשים התרחשו במהלך הבחירות הפנימיות במפלגה ב-2008. גזבר המפלגה חשוד כי פעל מתוך ניגוד אינטרסים, כששכר עבור קדימה את שירותיו של משרד רואי חשבון עמו עמד בקשרים עסקיים קודמים. המשרד נשכר כדי לשמש כמתווך השכר של ראשי קלפיות, פעילים ובעלי תפקידים נוספים במערכת.

בנוסף, מבדיקה שערכה מפלגת קדימה התגלו לכאורה אי-סדרים כספיים וחוסרים בנושא תשלומי משכורת באותה מערכת הבחירות, בה היה מעורב הגזבר, בהיקף של כמה מיליוני שקלים מכספי ציבור. עוד חשוד הגזבר בקבלת שוחד מבעל השליטה באותו משרד רואי החשבון. חזין, איש מערכות המידע של המפלגה, חשוד אף הוא בקבלת שוחד ובקשר לאי סדרים בפעולות הגזבר.

לפנייה לכתבת: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • קדימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully