וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "עסקת שליט - הישג היסטורי לחמאס"

מזכ"ל חיזבאללה התייחס לעסקה לשחרורו של החייל הישראלי, ואמר עוד כי "הקיום של ישראל הוא איום לכל מדינות ערב, היא מדינה יהודית-גזענית". גם נסיגת ארה"ב מעירק היא "הישג היסטורי"

"עסקת חילופי השבויים בין חמאס לישראל היא הישג היסטורי" – כך אמר אתמול (שני) מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, לעסקה לשחרורו של החייל גלעד שליט משבי ארגון חמאס בתמורה ל-1,027 אסירים פלסטיניים. בראיון לרשת הטלוויזיה של הארגון, "אל-מנאר", עקץ נסראללה את ישראל ואמר כי "הקיום של המדינה הישראלית הוא איום לכל מדינות ערב. מדובר במדינה יהודית-גזענית".

גלעד שליט חוזר הביתה - כותרות אחרונות
אולמרט: ”שמח בשביל גלעד ומשפחתו שהוא בבית”
צפו: גלעד שליט מודה לנשיא פרס על הסיוע למשפחתו
שיעור בשחרור: בבתי הספר למדו על עסקת שליט

חסן נסראללה. AP
"עסקת שליט - הישג היסטורי לחמאס". נסראללה/AP

נסראללה התייחס גם לדיווחים לפיהם חמאס עשוי להעביר את הלשכה המדינית שלו מדמשק לקהיר, בשל המהומות המתחוללות בסוריה נגד משטרו של הנשיא בשאר אסד, ואמר כי לדעתו "לא סביר שהדבר הזה יקרה, בגלל שחמאס לא רוצה לעזוב את דמשק, ומנגד, דמשק לא רוצה שחמאס יעזוב".

"נסיגת ארה"ב מעירק - ניצחון גדול"

מזכ"ל הארגון השיעי התייחס גם למהומות "האביב הערבי", ואמר כי "מה שקורה היום בעולם הערבי זה אמיתי לגמרי. המהפכות שקורות בו – מקורן לא בארצות הברית. זה לא חלק מהפרויקט האמריקאי", אמר נסראללה, "לא היה שום אינטרס לארצות הברית לתמוך בהן, כי המשטרים שנפלו היו הרי פרו-אמריקאים". עם זאת, אמר נסראללה כי ארצות הברית צפויה לנסות ולעודד את הגופים הפוליטיים שיוקמו במדינות אלה, אשר צפויים לתמוך בה. "אם המשטרים שיקומו במדינות הללו לא יהיו לטובת ארצות הברית – היא תנסה להפיל אותם וליצור כאוס", קבע.

בדבריו התייחס נסראללה גם להודעתו של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, מסוף השבוע האחרון לפיה יסיג את צבאו מעירק עד לתום השנה הנוכחית. נסראללה אמר כי "נסיגת כוחות ארצות הברית היא ניצחון גדול לעם העירקי ולהתנגדות העירקית, והפסד היסטורי לארצות הברית".

(עדכון ראשון: 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully