וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד שרון: "אבא מזיז אצבעות כשמבקשים ממנו"

בראיון ל"ניו יורק טיימס" מספר גלעד שרון בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון על מצבו של אביו ועל הביוגרפיה שעתידה להתפרסם בקרוב. "אני בטוח שהוא שומע אותי"

גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, אמר הלילה (שישי) בראיון טלפוני ל-"ניו יורק טיימס" כי אביו העלה לאחרונה במשקלו. "כשהוא ער, הוא מביט לעברי ומניע את אצבעותיו כאשר אני מבקש", אמר גלעד. "אני בטוח שהוא שומע אותי", הוסיף.

גלעד אמר בראיון כי היה מעדיף שאביו ישהה בחוות השקמים ולא בבית החולים. "הבעיה היא הביורוקרטיה הישראלית", אמר שרון. לדבריו, הוא, אשתו ענבל ואחיו עומרי מבקרים את אריאל שרון יום ביומו. "לא פספסנו אפילו יום אחד", סיפר.

גלעד שרון גם סיפר על הביוגרפיה של אביו שתפורסם בקרוב. על פי הספר, "שרון: חייו של מנהיג", הצוות הרפואי המליץ למשפחה לתת לאריאל שרון למות לאחר השבץ בו לקה שרון ב-2006 בגלל ש"בהתבסס על סריקת ה-CT, זה נגמר". לדברי גלעד שרון הוא ואחיו סירבו לכך בכל תוקף. "סיפרתי להם על חלום שחלמתי לפני הרבה שנים", סיפר שרון בספר. "בחלום הייתי עם אבא שלי בבית החולים. הוא שכב במיטה, מוקף רופאים, והם עמדו לעזוב. אבא לא אמר לי כלום רק נעץ בי מבט, בעיניו הירוקות-אפורות, וידעתי שלעולם לא אוותר", סיפר.

עוד בנושא:

ועדת הכספים תכריע האם משפחת שרון תשתתף בעלויות האשפוז
אחרי 4.5 שנים: אריאל שרון שב לחוות השקמים

"אבי אמר לנתניהו: 'שקרן היית ושקרן תישאר'"

בספרו מותח גלעד שרון ביקורת על ראש הממשלה, בנימין נתניהו. הוא מציין כי נתניהו הבטיח למנות את אביו לתפקיד שר האוצר בשנת 1997, אך למרות ההבטחה חזר בו. "נתניהו זימן את אבי לפגישה במשרדו. הוא נעמד בכניסה לחדר והטיח בנתניהו: 'שקרן היית ושקרן תישאר'". בלשכת ראש הממשלה הכחישו את הדברים.

גלעד שרון נזכר בספרו בימי ההתנתקות מרצועת עזה. הוא כותב כי נתניהו, שהיה אז שר האוצר בממשלה של אביו, היסס לגבי המהלך ודרש כי יובא למשאל עם. שרון סירב ונתניהו החליט לצאת ממליאת הכנסת עם תחילת ההצבעה על אישור ההתנתקות. בסופו של דבר נתניהו שב למליאה והצביע בעד. "זו דוגמא אמיתית לאופיו של נתניהו", כותב שרון. "לא רק שהוא חתרן, הוא גם פחדן".

ממשרד ראש הממשלה נמסר, כי "מדובר בספר שנכתב ממניעים פוליטיים כחלק מהניסיון של גלעד שרון לקדם את עצמו בתוך מפלגת קדימה. הדברים שכביכול נאמרו על ידי שרון לנתניהו מעולם לא היו. בעניין עמדתו של ראש הממשלה נתניהו לגבי ההתנתקות, יצוין כי ראש הממשלה התפטר מהממשלה על רקע התנגדותו למהלך תוך שהוא אומר שהדבר יביא טילים על ישראל. ההיסטוריה הוכיחה שצדק באשר לדאגתו לתוצאות ההתנתקות ולכן כעת בוחרים אזרחי ישראל בנתניהו שיתמודד עם האתגרים ביטחוניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully