וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבה שליט: "תאפשרו לנו לעזור לגלעד להשתקם"

אריאל נוי

17.10.2011 / 0:09

יומיים לפני שתפגוש את בנה אחרי חמש שנים וחצי, ציינה אביבה שליט כי המשפחה מבינה ללבן הכואב של המשפחות השכולות. "כל עיכוב וכל דחייה עלולים לסכן את חייו של גלעד"

תאגיד כאן

(צילום: הערוץ הראשון)

אביבה שליט, אמו של החייל החטוף גלעד שליט, נשאה אמש (ראשון) דברים בפתח בית המשפחה במצפה הילה. לקראת מימוש העסקה לשחרור גלעד והדיונים בבג"ץ בעתירות נגד ביצוע העסקה, אמרה אמו כי היא "רוצה להודות לפעילים, לתקשורת ולאזרחי ישראל, שליוו אותנו לאורך הדרך ועוטפים אותנו בחום ובאהבה. ימי ההמתנה הינם מורכבים. אנחנו יודעים שהמשפחות השכולות עוברות טלטלה ומבינים ללבן הכואב, גם אנחנו משפחה שכולה. כל עיכוב, כל שינוי וכל דחייה עלולים לסכן את חייו של גלעד, זה עניין של פיקוח נפש. עם חזרתו של בני, תאפשרו לנו לעזור לו להשתקם".

גלעד שליט חוזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

נתניהו: "רון ארד עמד לנגד עיניי בחתימת העסקה"
מידן עדכן את נתניהו: נסגרו הפרטים האחרונים לעסקה
משפחת שליט לבג"ץ: לא לעכב את שחרורו של גלעד

טקס הדלקת משואות ל"ג בעומר במאהל שליט. עומר מירון
"מודה לתקשורת ולאזרחי ישראל". אביבה שליט/עומר מירון

מוקדם יותר אישר בית המשפט העליון למשפחת שליט, להצטרף כמשיבה לעתירות שהוגשו לבג"ץ נגד העסקה. בכך מנסים במשפחת שליט לסייע למדינה בהגנה על עסקת החילופים, אל מול העתירות. בפנייתם לבג"ץ כתבים אביבה ונעם שליט כי הם שותפים לכאבן של המשפחות שבניהן ובנותיהן נפגעו בפעולות טרור ואף מציינים כי הם בעצמם משפחה שכולה, לאחר שנעם שליט איבד את אחיו התאום במלחמת יום הכיפורים.

בבקשה להצטרף כמשיבים לעתירה שהוגשה באמצעות עורכי הדין גלעד שר ואמיר קדרי, נכתב כי בני המשפחה ניהלו מאבק עיקש להשבת בנם מאז שנחטף ביוני 2006 והכפיפו עצמם להחלטות המוסדות המוסמכים במדינה גם בשעה שחלקו על עמדות הממשלה וסברו כי ניתן היה בזמנים מסוימים לעשות יותר כדי לזרז את המשא ומתן.

עוד נכתב כי הממשלה הנוכחית דחתה בעבר גרסאות אחרות של העסקה הנוכחית וגרמה סבל רז למשפחה, אולם עתה הגיעה עת ייחודית שבה ניתן להביא לשחרורו של גלעד מהשבי. בני המשפחה מציינים כי הביקורות שנשמעו על העסקה, מהצד הפלסטיני, מראות כי מדובר בהסכמות פגיעות ושבירות וכל שינוי עלול להביא לביטול העסקה. "לאחר שממשלת ישראל החליטה כי עסקה זו כפי שהיא נכונה וראויה היא למדינת ישראל – שוטחת בזה משפחת שליט בקשה אשר בצדה דרישה מוסרית מן המעלה הגבוהה ביותר: בקשה ודרישה אישית של האם אביבה, בקשה ודרישה אישית של האב נעם, בקשה ודרישה אישית של האח יואל ובת זוגו יערה, של האחות הדס, של הסב צבי ושל כל יתר בני המשפחה, שבית המשפט לא ייעתר לכל שינוי או דחייה של העסקה", נכתב בבקשה.

(עדכון ראשון: 20:09, 16.10.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully